M∙A∙C Viva Glam świętuje 25 lat walki z HIV/AIDS na całym świecie

<
Gallery image
>
M∙A∙C Viva Glam 1
<
M∙A∙C Viva Glam 1M∙A∙C Viva Glam 2M∙A∙C Viva Glam 3M∙A∙C Viva Glam 4
 
>
 
 

1 grudnia to światowy dzień walki z AIDS. Ikoniczna kampania M·A·C Cosmetics, nieprzerwanie od 1994 roku przekazuje na cele charytatywne 100% dochodów uzyskanych ze sprzedaży pomadek z linii M·A·C Viva Glam. Podczas 25 lat istnienia M∙A∙C Viva Glam, odbyło się 25 głośnych kampanii, w których udział wzięło 47 gwiazd, m.in. Elton John, Lady Gaga i Miley Cyrus.


Od 1994 roku marka M∙A∙C zebrała 500 milionów dolarów. Kwota ta pomogła w sfinansowaniu 1.800 przełomowych, innowacyjnych programów i organizacji działających na całym świecie, które zapewniają wsparcie 19 milionom ludzi, a pośród których znajduje się również działająca w Polsce Fundacja Edukacji Społecznej (FES).


W samym tylko roku 2019, w ramach kampanii M∙A∙C Viva Glam sprzedano już około 510 000 pomadek.

Jedna pomadka z linii Viva Glam finansuje:
- Zakup jednego szybkiego testu na obecność́ wirusa HIV.
- Zakup nowego krawatu i koszuli na rozmowę̨ o pracę dla jednego mieszkańca schroniska dla osób cierpiących na HIV/AIDS.
- Zakup jednej pary butów do szkoły dla dziecka osieroconego z powodu AIDS.
- Zapewnienie czystego i bezpiecznego noclegu na 2 noce dla jednej osoby zarażonej wirusem HIV/AIDS.
- Tygodniową dostawę świeżych warzyw, owoców oraz najpotrzebniejszych produktów spożywczych dla matki z dzieckiem dotkniętych wirusem HIV.
- Badania laboratoryjne na obecność́ wirusa HIV dla 14 kobiet w ciąży.
- Zapewnienie 32 zestawów do bezpiecznego seksu, zawierających prezerwatywy i lubrykant wraz z instrukcją.
- Zakup 254 prezerwatyw mających na celu ochronę̨ przed zakażeniem wirusem HIV.


W roku 2019 misja kampanii M∙A∙C Viva Glam, której podstawowym celem jest służenie pomocą ludziom żyjącym z HIV/AIDS, przeszła ewolucję włączając do swojego obszaru zainteresowań również inicjatywy wspierające kobiety i dziewczęta oraz społeczność LGBTQ. Środki niezbędne do sfinansowania tych działań także pochodzą ze sprzedaży pomadki Viva Glam.

Marka M∙A∙C Cosmetics przekazała po 25.000 dolarów 10 beneficjentom wspieranym przez kampanię Viva Glam od samego początku, a także przeznaczyła trzy znaczne dotacje (w łącznej kwocie 1,3 miliona dolarów) w ramach nowej, szerszej wizji M·A·C Viva Glam, aby wesprzeć Planned Parenthood, GLAAD oraz Girls, Inc.
Dzięki tym donacjom organizacje te będą mogły kontynuować swoją działalność odpowiednio w takich obszarach jak zdrowie seksualne, prawa osób LGBTQ oraz zapewnienie młodym dziewczynom równych możliwości rozwoju.

"Kampania Viva Glam to prawdziwe serce i dusza marki M·A·C Cosmetics, a wszystko zaczęło się od pomadki i misji, którą jest walka z HIV/AIDS" - powiedział John Demsey, President M∙A∙C AIDS Fund oraz Executive Group President, The Estée Lauder Companies - "Nasz model działalności charytatywnej oparty na przekazywaniu w 100% dochodów ze sprzedaży produktu jest jednym z pierwszych tego rodzaju na świecie. Dzięki temu jesteśmy w stanie wprowadzać zmiany na skalę, o której nawet wcześniej nie marzyliśmy."


Cały dochód marki ze sprzedaży pomadek z linii Viva Glam i nowej, limitowanej edycji urodzinowej Viva Glam 25, przekazywany jest na rzecz organizacji zajmujących się zdrowiem i prawami dla wszystkich grup społecznych, zgodnie z ideą marki: All ages, all races, all genders.

Limitowana, urodzinowa edycja pomadki Viva Glam - Viva Glam 25 w odcieniu głębokiej czerwieni - dostępna jest na www.maccosmetics.pl i w salonach M∙A∙C.

Cena pomadki: 86 zł


Viva Glam

Od chwili powołania do życia w 1994 roku Viva Glam, czyli kampania charytatywna M·A·C Cosmetics, zebrała już ponad 500 milionów dolarów. Pieniądze te pochodzą wyłącznie ze sprzedaży produktów do ust z linii M·A·C Viva Glam. Fundusze pozyskane w ramach Viva Glam wspierają zdrową przyszłość i równe prawa dla kobiet, dziewcząt oraz społeczności LGBTQ, a także już od dziesięcioleci finansują pomoc dla ludzi żyjących z HIV/AIDS. Do chwili obecnej środki pieniężne uzyskane ze sprzedaży produktów Viva Glam zostały przekazane ponad 1.800 organizacjom działającym na całym świecie. W Polsce od ponad 10 lat, czyli od początku obecności marki na rynku, M·A·C Cosmetics wspiera Fundację Edukacji Społecznej.



Autor: Robert Krupiński
Data publikacji: 26-11-2019

KOMENTARZE

Nikt nie skomentował tej treści, bądź pierwszy.

DODAJ NOWY KOMENTARZ

Aby skomentowac treśc musisz byc zalogowany, zaloguj się lub załóż konto
 
 
Polityka prywatności
Uaktualniliśmy naszą politykę prywatności.
Twoja prywatność jest dla nas ważna, dlatego informujemy Cię o zmianach w naszej Polityce Prywatności. Aby informacje o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych były bardziej przejrzyste i czytelne, podzieliliśmy Politykę Prywatności na różne rozdziały. W każdym rozdziale szczegółowo opisujemy, które Twoje dane osobowe mamy i jak je przetwarzamy. Dodaliśmy też więcej informacji na temat Twoich praw – na przykład tego, jak uzyskać dostęp do swoich danych i jak powiadomić nas, abyśmy zaprzestali ich przetwarzania.

Naszą Politykę Prywatności możesz znaleźć na Glow.pl w dolnej zakładce "Polityka Prywatności". Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące Twoich danych osobowych lub chcesz się dowiedzieć, jak uzyskać dostęp do swoich danych osobowych lub je usunąć, napisz na adres e-mail: robert.krupinski@glow.pl

Zapoznaj się z Polityką Prywatności