Moët & Chandon celebruje 20. rocznicę kariery sportowej Rogera Federera

<
Gallery image
>
Moët & Chandon dla Rogera Federera 1
<
Moët & Chandon dla Rogera Federera 1Moët & Chandon dla Rogera Federera 2Moët & Chandon dla Rogera Federera 3
 
>
 
 

Limitowana edycja butelki Moët & Chandon została stworzona dla uczczenia 20-letniej kariery sportowej legendy światowego tenisa. To hołd złożony Ambasadorowi marki. Moët & Chandon prezentuje nową, limitowaną edycję szampana Moët & Chandon Grand Vintage 1998. Butelki Magnum, z napisem "Greatness since 1998" (Mistrzostwo od 1998 roku), zostały ozdobione unikatowym, ręcznie wykonanym, skórzanym paskiem. Wyjątkowa oprawa butelki nawiązuje do spektakularnej, 20-letniej kariery sportowej legendy światowego tenisa – Rogera Federera. Edycja limitowana Magnum Moët & Chandon Grand Vintage 1998 liczy 20 sztuk.


Moët & Chandon z dumą włącza się w świętowanie dwóch dekad doskonałości, elegancji – zarówno na boisku, jak i poza nim – oraz zaangażowania Rogera Federera w działania charytatywne. W 2012 roku Dom Szampański Moët & Chandon rozpoczął ekscytującą przygodę z wielkim tenisistą, by w kolejnych latach kontynuować współpracę opartą na wspólnych wartościach i niezwykłych osiągnięciach.

Specjalną butelkę wypełnia jeden z najbardziej docenianych szampanów rocznikowych świata – Moët & Chandon Grand Vintage 1998. To wytrawny szampan, 65. szampan rocznikowy w historii Domu Moët & Chandon. Kolekcja Grand Vintage 1998 powstała wyłącznie z winogron pochodzących ze zbiorów w 1998 roku, czyli z tego samego roku, w którym Roger Federer rozpoczął swoją karierę zawodową.

Edycja limitowana Magnum Moët & Chandon Grand Vintage 1998 liczy 20 sztuk.

Wyrafinowany, czarny skórzany pasek, który oplata każdą butelkę, jest nawiązaniem do owijki znajdującej się na uchwycie rakiety tenisowej. Paski zostały wykonane ręcznie przez francuskich rzemieślników; znajduje się na nich delikatnie tłoczony podpis Rogera Federera oraz napis "Greatness since 1988".

Pod skórzanym paskiem znajduje się jeszcze jedna niespodzianka – na szyjce szampana widnieje odręczny podpis oraz przesłanie od Ambasadora marki "Dreams come true" (Marzenia się spełniają) – te same słowa, które zostały wypowiedziane przez Rogera Federera w lutym, tuż po tym, kiedy kolejny raz został najlepszym tenisistą świata.

Moët & Chandon z dumą wspiera Fundację Rogera Federera – organizację charytatywną założoną w 2003 roku, działającej na rzecz poprawy warunków życia młodzieży z biednych rodzin. Poprzez edukację fundacja dociera do młodzieży z 6 krajów Afryki Południowej oraz Szwajcarii.


"W tym roku, poprzez edukację, chcemy dotrzeć do ponad miliona dzieci. Jestem wdzięczny za tę hojną dotację od Moët & Chandon, która wesprze nad w osiągnięciu tego ambitnego celu" – mówi Roger Federer.

Każda ekskluzywna butelka z napisem "Mistrzostwo od 1998 roku" kosztuje 19 998 euro i będzie dostępna na specjalne zamówienie od 15 czerwca, wyłącznie w butiku Moët Hennessy (email: rogerfederer20@moet.com) lub przez stronę www.clos19.com

Więcej informacji: www.moet.com


Kolekcja Grand Vintage 1988

Grand Vintage 1998 wytwarzany jest wyłącznie z winogron pochodzących ze zbiorów z 1998 roku. Jego precyzyjny blend skomponowany jest w 40% z winogron Chardonnay, w 35% z winogron Pinot Noir, w 25% z winogron Meunier, dosage wynosi 7g/litr, co czyni go wyjątkowym szampanem. Wino jest jasne, promieniste, z delikatnymi niuansami złota. Jego owocowość wyrażona jest przez nuty kandyzowanej gruszki, białej brzoskwini i pomarańczy, a jego złożoność wzbogacają nuty mineralne, kwiatowe zapachy jaśminu oraz herbaty z kwiatu lipy. Wszystkie te aromaty ujawniają elegancką dojrzałość wina.

Więcej o Moët & Chandon

Dom szampański Moët & Chandon, założony w 1743 roku, spopularyzował szampan na świecie, oferując szeroki wybór wyjątkowych win na każdą okazję. Moët Impérial będący wizytówką tego domu szampańskiego, wyjątkowa kolekcja Grand Vintage, radosny Moët Rosé Impérial, czy innowacyjny Moët Ice Impérial – każdy z tych szampanów oczarowuje świeżością owoców, kuszącym podniebieniem i elegancką dojrzałością. Co sekundę ktoś na świecie otwiera butelkę Moët & Chandon. Każda sekunda to wyjątkowa chwila, a każda chwila to #moetmoment, który warto celebrować.



Autor: Robert Krupiński
Data publikacji: 26-05-2018

KOMENTARZE

Nikt nie skomentował tej treści, bądź pierwszy.

DODAJ NOWY KOMENTARZ

Aby skomentowac treśc musisz byc zalogowany, zaloguj się lub załóż konto
 
 
Polityka prywatności
Uaktualniliśmy naszą politykę prywatności.
Twoja prywatność jest dla nas ważna, dlatego informujemy Cię o zmianach w naszej Polityce Prywatności. Aby informacje o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych były bardziej przejrzyste i czytelne, podzieliliśmy Politykę Prywatności na różne rozdziały. W każdym rozdziale szczegółowo opisujemy, które Twoje dane osobowe mamy i jak je przetwarzamy. Dodaliśmy też więcej informacji na temat Twoich praw – na przykład tego, jak uzyskać dostęp do swoich danych i jak powiadomić nas, abyśmy zaprzestali ich przetwarzania.

Naszą Politykę Prywatności możesz znaleźć na Glow.pl w dolnej zakładce "Polityka Prywatności". Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące Twoich danych osobowych lub chcesz się dowiedzieć, jak uzyskać dostęp do swoich danych osobowych lub je usunąć, napisz na adres e-mail: robert.krupinski@glow.pl

Zapoznaj się z Polityką Prywatności