Nowe logo Balmain

Dyrektor kreatywny Balmain, Olivier Rousteing dołączył do długiej listy twórczych reżyserów, którzy zmienili markę starego domu mody. 4 grudnia 2018 roku wraz z prezentacją kolekcji Balmain Pre-Fall 2019 francuski dom mody po raz pierwszy od 70 lat wprowadził nowe logo, które powstało we współpracy Oliviera Rousteinga z paryskim studiem projektowym Adulte Adulte.


"Będąc od ośmiu lat dyrektorem kreatywnym tego domu mody, nie zamierzam burzyć tradycji ani łamać zasad tylko po to, by je złamać" - powiedział Rousteing w oficjalnym oświadczeniu. - "Ale czasy się zmieniają, Balmain jest teraz szybko rozwijającą się marką, która polega na nowych mediach w komunikowaniu się z naszą globalną publicznością. Aby jak najlepiej sprostać dzisiejszym wyzwaniom i możliwościom, wprowadzamy nowe logo Balmain Paris".

Zaktualizowane logo Balmain zostało zmienione z tradycyjnego kroju pisma do minimalistycznej bezszeryfowej czcionki. To dwie nakładające się na siebie wielkie litery B i P, gdzie "P" będące hołdem dla założyciela domu Pierre'a Balmaina i jego głównej siedziby w Paryżu finezyjnie wtapia się w "B". Obie litery są czarne, i znajdują się pośrodku koła na białym tle.

"Jestem bardzo zadowolony z tego, co stworzyliśmy: nowoczesne, czyste i odważne logo tego historycznego domu, któremu udaje się zachować dziedzictwo oryginału, jednocześnie dając jasno do zrozumienia, że reprezentuje francuską luksusową markę dla współczesnej ery" - oznajmił Rousteing. - "Mój zespół i ja z niecierpliwością czekamy na odkrywanie nowych sposobów włączenia go do przyszłych projektów".

Świeża estetyka marki nawiązuje do serii kultowych logotypów mody, które niedawno zostały poddane współczesnej, bezszeryfowej metamorfozie - i które wyglądają bardzo podobnie. W sierpniu 2018 roku Riccardo Tisci zaktualizował logo Burberry tego lata, we wrześniu nowy dyrektor kreatywny Celine, Hedi Slimane wprowadził rowniez zmiany w logo marki czy ubiegłoroczne zmiany dotyczące logo domów mody Balenciaga, Calvin Klein czy Diane von Furstenberg.

Nowe logo pojawi się na nowym modelu torby zwanym po prostu B bag, a następnie jako grafika na koszulkach i odważnych paskach z kolekcji Pre-Fall 2019 r.








Źródło foto: profil FB Balmain
www.facebook.com/balmainparis/photos/a.209232609180562/1713747168729091/?type=3&theater



Autor: Edyta Pawlak
Data publikacji: 10-12-2018

KOMENTARZE

Nikt nie skomentował tej treści, bądź pierwszy.

DODAJ NOWY KOMENTARZ

Aby skomentowac treśc musisz byc zalogowany, zaloguj się lub załóż konto
 
 
Polityka prywatności
Uaktualniliśmy naszą politykę prywatności.
Twoja prywatność jest dla nas ważna, dlatego informujemy Cię o zmianach w naszej Polityce Prywatności. Aby informacje o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych były bardziej przejrzyste i czytelne, podzieliliśmy Politykę Prywatności na różne rozdziały. W każdym rozdziale szczegółowo opisujemy, które Twoje dane osobowe mamy i jak je przetwarzamy. Dodaliśmy też więcej informacji na temat Twoich praw – na przykład tego, jak uzyskać dostęp do swoich danych i jak powiadomić nas, abyśmy zaprzestali ich przetwarzania.

Naszą Politykę Prywatności możesz znaleźć na Glow.pl w dolnej zakładce "Polityka Prywatności". Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące Twoich danych osobowych lub chcesz się dowiedzieć, jak uzyskać dostęp do swoich danych osobowych lub je usunąć, napisz na adres e-mail: robert.krupinski@glow.pl

Zapoznaj się z Polityką Prywatności