"We Belong to Something Beautiful" - Sephora rusza z nową, globalną kampanią

<
Gallery image
>
We Belong to Something Beautiful - Sephora 1
<
We Belong to Something Beautiful - Sephora 1We Belong to Something Beautiful - Sephora 2We Belong to Something Beautiful - Sephora 3We Belong to Something Beautiful - Sephora 4We Belong to Something Beautiful - Sephora 5
 
>
 
 

Sephora - wiodący, globalny lider prestiżowego omni-retailu kosmetycznego, 5 marca rusza jednocześnie z jedną spójną kampanią w prawie 35 rynkach na całym świecie pod wspólnym hasłem: "We Belong to Something Beautiful" ("Razem tworzymy piękno"). Marka Sephora, której misją jest inspirowanie swojej społeczności inkluzywną wizją piękna, raz jeszcze podkreśla swoją rolę jako miejsca oferującego przestrzeń do swobodnego odkrywania, testowania i wyrażania siebie. Miejsca wolnego od osądzania, wzmacniającego pewność siebie i samoakceptację.


"Jako globalny lider rynku kosmetycznego premium na świecie, Sephora od wielu lat w istotny sposób wpływa na tę branżę, wielokrotnie też na nowo definiując oblicze piękna. Nowe hasło jest kluczowym filarem pozycjonowania marki Sephora w Ameryce Północnej i pomogło ukształtować na nowo kategorię premium kosmetyków w tym regionie. Adaptując je dla Sephora na całym świecie, potwierdzamy naszą unikatową wizję piękna, która czerpie swoją siłę z wyrażania różnorodności, unikalności, ale także z przynależności do wspierającej społeczności. Chcemy inspirować wszystkich tych, którzy ją tworzą: 160 milionów członków naszego programu lojalnościowego na całym świecie, setki naszych marek partnerskich, a także 50 tysięcy naszych pracowników" - mówi Guillaume Motte, Prezes i CEO marki Sephora.

"Kampania We Belong to Something Beautiful, która początkowo wystartowała w Ameryce Północnej w 2019 r., stała się czymś znacznie więcej, niż tylko hasłem marki. Zainspirowała konkretne działania: od przekształcenia naszych doświadczeń w sklepie, po rozszerzenie asortymentu oferowanych produktów. Każda kultura ma swoją specyfikę, ale wierzymy, że inkluzywność jest uniwersalną wartością dla ludzkości. Stawiamy sobie wyzwanie, by wspierać ją na całym świecie" - dodaje Deborah Yeh, Globalny Dyrektor Marketingu w Sephora.

Hasło obrazujące wartości wspierane i promowane przez markę Sephora, jest obecnie wdrażane w Europie, na Bliskim Wschodzie i w Azji w ramach nowej wciągającej kampanii, wyprodukowanej wspólnie z agencją BETC. Kampania redefiniuje rolę lustra, często uznawanego za obiekt służący do oceniania i osądu, jako naszego sprzymierzeńca. Lustro, w kampanii Sephora staje się życzliwym i pozytywnie nastawionym świadkiem wspólnej celebracji wszelkich formy piękna.

Reżyserowanie tej kampanii marka Sephora powierzyła kobiecej społeczności: reżyserce Stefanie Soho i fotografce Liz Collins, które uchwyciły momenty wycięte ze scen filmowych, ale także z różnych, czasami bardziej intymnych momentów w życiu, pokazując, że wszystkie lustra mogą stać się sprzymierzeńcami naszej codzienności. Film przedstawia serię urywków z życia, w których postaci łączą się i nawiązują więź poprzez świat różnorodnego piękna.

Sylvie Moreau, Prezes EME w Sephora, powiedziała: "W tej kampanii chcieliśmy podkreślić fundamentalną wartość dla marki Sephora: piękno rozkwita dzięki różnorodności i pewności. Pewności, która płynie z wewnątrz, a także pewności, która pochodzi z nawiązywania więzi z innymi. Będąc liderem rynku, jesteśmy odpowiedzialni za przywilej przekazywania tego komunikatu jak najdalej."

Florence Bellisson, Prezes odpowiedzialnej za stworzenie BETC Etoile Rouge, powiedziała: "Użycie lustra ma dla nas podwójne znaczenie: chcieliśmy przywrócić mu pozytywna rolę - daleką od uprzedzeń i dyktowania kanonów piękna. Jest to także metaforyczne przedstawienie perfumerii Sephora: miejsca inkluzywnego i przyjaznego dla wszystkich."

Kampania będzie emitowana w mediach i wyświetlana w 400 sklepach w Unii Europejskiej. Ponieważ Sephora chce zaangażować całą swoją społeczność, Selena Gomez, gwiazda silnie zaangażowana na rzecz zdrowia psychicznego, inkluzywności i samoakceptacji, dołącza do kampanii wraz ze swoją marką Rare Beauty.


Zdjęcia: serwis prasowy Sephora



Autor: Robert Krupiński
Data publikacji: 14-02-2024

KOMENTARZE

Nikt nie skomentował tej treści, bądź pierwszy.

DODAJ NOWY KOMENTARZ

Aby skomentowac treśc musisz byc zalogowany, zaloguj się lub załóż konto
 
 
Polityka prywatności
Uaktualniliśmy naszą politykę prywatności.
Twoja prywatność jest dla nas ważna, dlatego informujemy Cię o zmianach w naszej Polityce Prywatności. Aby informacje o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych były bardziej przejrzyste i czytelne, podzieliliśmy Politykę Prywatności na różne rozdziały. W każdym rozdziale szczegółowo opisujemy, które Twoje dane osobowe mamy i jak je przetwarzamy. Dodaliśmy też więcej informacji na temat Twoich praw – na przykład tego, jak uzyskać dostęp do swoich danych i jak powiadomić nas, abyśmy zaprzestali ich przetwarzania.

Naszą Politykę Prywatności możesz znaleźć na Glow.pl w dolnej zakładce "Polityka Prywatności". Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące Twoich danych osobowych lub chcesz się dowiedzieć, jak uzyskać dostęp do swoich danych osobowych lub je usunąć, napisz na adres e-mail: robert.krupinski@glow.pl

Zapoznaj się z Polityką Prywatności
BRAK ZGODY COOKIES