eSky - poradnik dla pasażerów odwołanych lotów Ryanair

<
Gallery image
>
eSky - poradnik 1
<
eSky - poradnik 1eSky - poradnik 2
 
>
 
 

W ostatnich dniach Ryanair odwołał ponad dwa tysiące lotów. Niewykluczone, że ogłoszenia kolejnych anulowanych połączeń możemy spodziewać się także w nadchodzących tygodniach. Linia lotnicza zapowiada, że przez co najmniej 6 tygodni każdego dnia nie dojdzie do skutku około nawet 50 zaplanowanych lotów. W jaki sposób poszkodowani pasażerowie powinni dochodzić swoich praw? Do czego w tej sytuacji zobligowany jest przewoźnik? Czy możemy liczyć na odszkodowanie i zwrot poniesionych kosztów? Dla wszystkich poszkodowanych klientów eSky przygotował krótki poradnik.


Stres, niezadowolenie, opóźnienia i nieprzewidziane wydatki to rzeczywistość, z którą w ostatnich dniach musiało już zmierzyć się kilka tysięcy pasażerów linii Ryanair. Sytuację dodatkowo zaogniał możliwy chaos informacyjny na lotniskach oraz brak świadomości podróżujących na temat przysługujących im praw. W takich sytuacjach warto być świadomym przepisów, jakie obowiązują linie lotnicze w sytuacji odwołania lotów. O czym więc warto pamiętać, kiedy nasz rejs został anulowany przez przewoźnika?


Na lotnisku:

- Śmiało upomnij się o swoje prawa - na każdym przewoźniku spoczywa obowiązek poinformowania pasażerów o aktualnej sytuacji oraz zapewnienia napojów, posiłków czy hotelu w stopniu adekwatnym do długości oczekiwania.
- Zachowuj wszelkie rachunki i faktury dokumentujące koszty poniesione w związku z odwołanym lotem – są one podstawą do domagania się zwrotu poniesionych kosztów.
- Zwróć się o pomoc do profesjonalistów – np. międzynarodowa firma wywodząca się z Polski – eSky – oferuje wsparcie wszystkim podróżnym.


Co dalej?

Zgodnie z prawem unijnym, w sytuacjach, kiedy rejs nie zostaje zrealizowany z przyczyny leżącej po stronie linii lotniczej pasażerom przysługuje odszkodowanie. Nie inaczej jest w przypadku Ryanair. Jeżeli Twój lot został odwołany na mniej niż 14 dni przed wylotem, jest opóźniony o ponad 3 godziny lub w wyniku opóźnienia utraciłeś kolejne połączenie – masz prawo do rekompensaty. Jej wysokość zależy od długości przelotu i wynosi od 250 do nawet 600 euro.
W uzyskaniu odszkodowania może bezpłatnie wesprzeć Cię eSky – wystarczy podać szczegóły swojego lotu klikając w link: http://bit.ly/2hhQUNK


Planując kolejny wyjazd...

- Rezerwuj bilety, hotele i wynajem samochodów w miejscu, które ma polską infolinię i zapewnia pomoc w razie jakichkolwiek kłopotów (np. eSky).
- Wybieraj hotele, w których można bezpłatnie odwołać rezerwację. Jeżeli linia lotnicza odwoła połączenie, nie poniesiesz dodatkowych kosztów przy rezygnacji z noclegu.

Naprzeciw potrzebom informacyjnym i logistycznym pasażerów wychodzi eSky który oferuje pomoc wszystkim poszkodowanym: zarówno swoim klientom jak i osobom, które planowały swój wyjazd samodzielnie.

"Niespodziewane odwołanie tak znaczącej liczby rejsów dosłownie z godziny na godzinę było zaskoczeniem dla tysięcy pasażerów" – mówi Rafał Bartoszewicz, Marketing Communication Director Grupy eSky – "W odpowiedzi na ich obawy, uruchomiliśmy specjalną infolinię oraz wsparcie, mające zapewnić komfort wszystkim poszkodowanym osobom. Podróżni, którzy kupili bilety poprzez stronę eSky są na bieżąco informowani o statusie ich rejsu. Z kolei osobom, które wykupiły bilet Ryanair w innych serwisach oferujemy bezpłatną, kompleksową pomoc w znalezieniu dogodnego alternatywnego połączenia, zmianie dotychczasowej rezerwacji oraz uzyskaniu odszkodowania za opóźniony lot".

Aby uzyskać wsparcie należy skontaktować się poprzez formularz na stronie www: https://www.esky.pl/o-nas/kontakt lub zadzwonić pod numer +48 32 728 30 75



Autor: Redakcja
Data publikacji: 23-09-2017

KOMENTARZE

Nikt nie skomentował tej treści, bądź pierwszy.

DODAJ NOWY KOMENTARZ

Aby skomentowac treśc musisz byc zalogowany, zaloguj się lub załóż konto