eSky - poradnik dla pasażerów odwołanych lotów Ryanair

<
Gallery image
>
eSky - poradnik 1
<
eSky - poradnik 1eSky - poradnik 2
 
>
 
 

W ostatnich dniach Ryanair odwołał ponad dwa tysiące lotów. Niewykluczone, że ogłoszenia kolejnych anulowanych połączeń możemy spodziewać się także w nadchodzących tygodniach. Linia lotnicza zapowiada, że przez co najmniej 6 tygodni każdego dnia nie dojdzie do skutku około nawet 50 zaplanowanych lotów. W jaki sposób poszkodowani pasażerowie powinni dochodzić swoich praw? Do czego w tej sytuacji zobligowany jest przewoźnik? Czy możemy liczyć na odszkodowanie i zwrot poniesionych kosztów? Dla wszystkich poszkodowanych klientów eSky przygotował krótki poradnik.


Stres, niezadowolenie, opóźnienia i nieprzewidziane wydatki to rzeczywistość, z którą w ostatnich dniach musiało już zmierzyć się kilka tysięcy pasażerów linii Ryanair. Sytuację dodatkowo zaogniał możliwy chaos informacyjny na lotniskach oraz brak świadomości podróżujących na temat przysługujących im praw. W takich sytuacjach warto być świadomym przepisów, jakie obowiązują linie lotnicze w sytuacji odwołania lotów. O czym więc warto pamiętać, kiedy nasz rejs został anulowany przez przewoźnika?


Na lotnisku:

- Śmiało upomnij się o swoje prawa - na każdym przewoźniku spoczywa obowiązek poinformowania pasażerów o aktualnej sytuacji oraz zapewnienia napojów, posiłków czy hotelu w stopniu adekwatnym do długości oczekiwania.
- Zachowuj wszelkie rachunki i faktury dokumentujące koszty poniesione w związku z odwołanym lotem – są one podstawą do domagania się zwrotu poniesionych kosztów.
- Zwróć się o pomoc do profesjonalistów – np. międzynarodowa firma wywodząca się z Polski – eSky – oferuje wsparcie wszystkim podróżnym.


Co dalej?

Zgodnie z prawem unijnym, w sytuacjach, kiedy rejs nie zostaje zrealizowany z przyczyny leżącej po stronie linii lotniczej pasażerom przysługuje odszkodowanie. Nie inaczej jest w przypadku Ryanair. Jeżeli Twój lot został odwołany na mniej niż 14 dni przed wylotem, jest opóźniony o ponad 3 godziny lub w wyniku opóźnienia utraciłeś kolejne połączenie – masz prawo do rekompensaty. Jej wysokość zależy od długości przelotu i wynosi od 250 do nawet 600 euro.
W uzyskaniu odszkodowania może bezpłatnie wesprzeć Cię eSky – wystarczy podać szczegóły swojego lotu klikając w link: http://bit.ly/2hhQUNK


Planując kolejny wyjazd...

- Rezerwuj bilety, hotele i wynajem samochodów w miejscu, które ma polską infolinię i zapewnia pomoc w razie jakichkolwiek kłopotów (np. eSky).
- Wybieraj hotele, w których można bezpłatnie odwołać rezerwację. Jeżeli linia lotnicza odwoła połączenie, nie poniesiesz dodatkowych kosztów przy rezygnacji z noclegu.

Naprzeciw potrzebom informacyjnym i logistycznym pasażerów wychodzi eSky który oferuje pomoc wszystkim poszkodowanym: zarówno swoim klientom jak i osobom, które planowały swój wyjazd samodzielnie.

"Niespodziewane odwołanie tak znaczącej liczby rejsów dosłownie z godziny na godzinę było zaskoczeniem dla tysięcy pasażerów" – mówi Rafał Bartoszewicz, Marketing Communication Director Grupy eSky – "W odpowiedzi na ich obawy, uruchomiliśmy specjalną infolinię oraz wsparcie, mające zapewnić komfort wszystkim poszkodowanym osobom. Podróżni, którzy kupili bilety poprzez stronę eSky są na bieżąco informowani o statusie ich rejsu. Z kolei osobom, które wykupiły bilet Ryanair w innych serwisach oferujemy bezpłatną, kompleksową pomoc w znalezieniu dogodnego alternatywnego połączenia, zmianie dotychczasowej rezerwacji oraz uzyskaniu odszkodowania za opóźniony lot".

Aby uzyskać wsparcie należy skontaktować się poprzez formularz na stronie www: https://www.esky.pl/o-nas/kontakt lub zadzwonić pod numer +48 32 728 30 75



Autor: Redakcja
Data publikacji: 23-09-2017

KOMENTARZE

Nikt nie skomentował tej treści, bądź pierwszy.

DODAJ NOWY KOMENTARZ

Aby skomentowac treśc musisz byc zalogowany, zaloguj się lub załóż konto
 
 
Polityka prywatności
Uaktualniliśmy naszą politykę prywatności.
Twoja prywatność jest dla nas ważna, dlatego informujemy Cię o zmianach w naszej Polityce Prywatności. Aby informacje o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych były bardziej przejrzyste i czytelne, podzieliliśmy Politykę Prywatności na różne rozdziały. W każdym rozdziale szczegółowo opisujemy, które Twoje dane osobowe mamy i jak je przetwarzamy. Dodaliśmy też więcej informacji na temat Twoich praw – na przykład tego, jak uzyskać dostęp do swoich danych i jak powiadomić nas, abyśmy zaprzestali ich przetwarzania.

Naszą Politykę Prywatności możesz znaleźć na Glow.pl w dolnej zakładce "Polityka Prywatności". Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące Twoich danych osobowych lub chcesz się dowiedzieć, jak uzyskać dostęp do swoich danych osobowych lub je usunąć, napisz na adres e-mail: robert.krupinski@glow.pl

Zapoznaj się z Polityką Prywatności