Grzegorz Łapanowski ambasadorem Grand Kitchen w Arkadii

<
Gallery image
>
Grand Kitchen w Arkadii 1
<
Grand Kitchen w Arkadii 1Grand Kitchen w Arkadii 2Grand Kitchen w Arkadii 3Grand Kitchen w Arkadii 4Grand Kitchen w Arkadii 5
 
>
 
 

Jeden z najbardziej znanych i cenionych polskich kucharzy, Grzegorz Łapanowski, będzie twarzą nowej strefy restauracyjnej Arkadii pod nazwą Grand Kitchen. Strefa niebawem zacznie funkcjonować na pierwszym poziomie centrum w wyniku rozbudowy Arkadii, w ramach której powstaje również nowa przestrzeń rodzinno-eventowa, tereny rekreacyjne oraz nieobecne dotąd w naszym kraju formaty sklepów i lokali.


Grand Kitchen to nowa strefa restauracyjna Arkadii, której wielkie otwarcie zaplanowane jest na wczesną jesień. Ten nowatorski koncept opiera się na atrakcyjnie zaaranżowanej przestrzeni o różnorodnej ofercie gastronomicznej, w której klienci będą mogli zasmakować kuchni z różnych stron świata – w tym azjatyckiej, hiszpańskiej, włoskiej czy libańskiej. Nowa przestrzeń, pełna światła i ciepłych kolorów, ma zachęcić gości do celebrowania wspólnych posiłków z rodziną i znajomymi, a także organizacji lunchów w przyjemniej, spokojnej atmosferze.

"Często zapominamy o tym, jak ważne dla naszych codziennych relacji są wspólne posiłki oraz towarzyszące im rozmowy. Dlatego cieszę się, że będę mógł mieć swój udział w tworzeniu tego wyjątkowego miejsca" – mówi Grzegorz Łapanowski, ambasador Grand Kitchen. – "Razem z Fundacją "Szkoła na widelcu" od niemal 10 lat działamy na rzecz lepszego jedzenia w szkołach i przedszkolach, a także promujemy wiedzę na temat zdrowego odżywiania wśród dzieci, ich rodziców oraz nauczycieli i pracowników stołówek. Jako ambasador Grand Kitchen planuję wspólnie z Arkadią wielką kampanię; w ciągu 50 tygodni zrealizujemy 200 warsztatów kulinarnych przez cały rok, dostępnych bezpłatnie dla wszystkich. To unikalne w swojej skali działanie, dzięki któremu jeszcze lepiej promować będziemy edukację kulinarną."


Arkadia promuje zdrowy styl życia

Tak właśnie warszawska Arkadia, wspólnie z Grzegorzem Łapanowskim, rozpoczyna długoterminowe działania mające na celu poprawę nawyków żywieniowych i stylu życia wśród dzieci i młodzieży. Jest to część większej strategii CSR "Lepsze Miejsca 2030", realizowanej przez właściciela Arkadii, firmę Unibail-Rodamco.

"W 2016 roku jako grupa rozpoczęliśmy realizację ogólnoeuropejskiej strategii CSR, której długofalowym celem jest zmniejszenie emisji dwutlenku węgla o 50 proc., ale niezwykle istotny jest również dla nas w jej realizacji aspekt wspierania lokalnych społeczności. W zrównoważony rozwój angażujemy również pracowników firmy, którzy włączają się w działania na zasadzie wolontariatu" – mówi Jakub Skwarło, dyrektor operacyjny Unibail-Rodamco na Europę Centralną.

W ramach realizowanej strategii CSR już na początku czerwca na terenie Arkadii odbędzie się trzydniowe wydarzenie z okazji Dnia Dziecka pod nazwą "Foodmagedon", łączące koncepcję wzmocnienia prozdrowotnych postaw u dzieci i rodziców z zabawami polegającymi na wielostopniowej rywalizacji pomiędzy uczestnikami imprezy. Jesienią tego roku ruszą także cykliczne warsztaty kulinarne, współorganizowane przez fundację "Szkoła na Widelcu", podczas których dzieci będą zgłębiały wiedzę na temat przygotowywania pełnowartościowych posiłków, a przy okazji świetnie się bawiły.


Niezwykłe smaki z całego świata

Oprócz wyjątkowych wydarzeń kulinarnych, zaplanowanych w obrębie strefy restauracyjnej Grand Kitchen, goście zyskają dostęp do szerokiej oferty wydzielonej przestrzeni gastronomicznej. Wśród nowych restauracji pojawią się m.in.: Azia Concept – dwupoziomowy lokal, w skład którego wchodzić będzie restauracja japońska Hana Sushi, kuchnia chińska Dim Sum, kuchnia tajska Nai Thai, a także bar Hana Sushi Express, Zielona z kuchnią wegetariańską i wegańską, Lalka – lokal serwujący naleśniki w najróżniejszych wariantach oraz Fenicja – restauracja oferująca potrawy kuchni libańskiej. Ponadto na terenie Grand Kitchen został otwarty także lokal Pizza Hut w zupełnie nowej, nieznanej dotąd w Polsce odsłonie. Koncepcja ta opiera się na wprowadzeniu do oferty nowych propozycji pizz, które są przygotowywane i wypiekane w kamiennym piecu na oczach gości, a także świeżego baru sałatkowego z zupełnie nowymi smakami. Goście nowej strefy restauracyjnej będą mieli do dyspozycji także Starbucks, w którym bariści będą regularnie prezentowali alternatywne metody zaparzania kawy. Pojawią się także cztery wyspy restauracyjne, a wśród nich m.in. Cafe Vincent, czyli piekarnio-kawiarnia w stylu francuskim, La Manga serwująca hiszpańskie tapas, pinchos oraz pełne słodyczy Consonni.


Nowe, unikalne sklepy

W wyniku rozbudowy Arkadii zostaną otwarte nowe sklepy, a wśród nich Victoria’s Secret w nowym koncepcie, niedostępnym dotychczas w Polsce. Pojawi się też przebudowany Empik w nowatorskiej odsłonie, ponieważ w obrębie sklepu zostaną umieszczone m.in. interaktywne urządzenia multimedialne pełniące funkcję personalnego doradcy klienta oraz duże ekrany prezentujące aktualności ze świata kultury i rozrywki. Zmiana czeka także salon Smyka, który w wyniku przebudowy będzie sąsiadował z Empikiem. Ponadto znaczące zmiany przeszedł już salon H&M, który w wyniku rozbudowy zyskał dział H&M Home, trzeci poziom i tym samym stał się flagowym sklepem marki. W najbliższych miesiącach planowane są również kolejne otwarcia – m.in. firm do tej pory nieobecnych na polskim rynku.


Jeszcze więcej udogodnień

Arkadia, w 2012 roku, jako pierwsze w Polsce oraz trzecie w Europie centrum handlowe uzyskała czterogwiazdkowy znak jakości oferty i usług.

"Chcemy zapewnić naszym klientom najwyższą jakość usług, dlatego stale inwestujemy w nasze centra. Nasi goście mają już dostęp do usług, takich jak: szatnie, aplikacje na smartfony, bezpłatny i nieograniczony dostęp do WiFi czy usług typu "premium". Teraz przyszedł czas na wprowadzenie kolejnych udogodnień i bezpłatnych atrakcji, które sprawią, że nasi klienci będą jeszcze bardziej zadowoleni z wizyt w Arkadii" – mówi Jakub Skwarło, dyrektor operacyjny Unibail-Rodamco na Europę Centralną.

W wyniku rozbudowy centrum handlowego zostanie utworzona wyjątkowa strefa rodzinno-eventowa, łącząca Grand Kitchen z obecnym food courtem oraz częścią rozrywkową Arkadii – kinem Cinema City oraz ponad tysiącmetrową salą zabaw dla dzieci pod nazwą "Fikołki". Nowościami będą także: piąty kompleks toalet, przebudowa wejścia z parkingu, wejście do fitness clubu Calypso w pobliżu lokalu C&A oraz usprawniona komunikacja do strefy restauracyjnej z nowymi windami oraz ruchomymi schodami.
Zmiany widoczne będą też na zewnątrz Arkadii. Powstaną tu: bezpłatny plac zabaw, nowoczesna fontanna, nowe tereny zielone z ławkami. Zostaną utworzone także dodatkowe zadaszone i monitorowane miejsca na rowery, ułatwiony będzie również dostęp do przystanków oraz postojów taksówek.



Autor: Robert Krupiński
Data publikacji: 18-06-2017

KOMENTARZE

Nikt nie skomentował tej treści, bądź pierwszy.

DODAJ NOWY KOMENTARZ

Aby skomentowac treśc musisz byc zalogowany, zaloguj się lub załóż konto