Laboratoires Vivacy otwiera nowy oddział w Polsce

<
Gallery image
>
Laboratoires Vivacy - nowy oddział w Polsce 1
<
Laboratoires Vivacy - nowy oddział w Polsce 1Laboratoires Vivacy - nowy oddział w Polsce 2Laboratoires Vivacy - nowy oddział w Polsce 3
 
>
 
 

Laboratoires Vivacy otwiera nowy oddział w Polsce, wkraczając w kolejną fazę rozwoju i wzmacniając obecność w Europie

• Nowy oddział Vivacy w Polsce zostanie uruchomiony tuż przed Międzynarodowym Kongresem Dermatologii Estetycznej i Medycyny Anti-Aging
• Vivacy przyspiesza, tym samym, realizację globalnej strategii, która zakłada tworzenie filii na rynkach o znacznym potencjale wzrostu

Laboratoires Vivacy, wiodący francuski producent wyrobów medycznych do iniekcji na bazie kwasu hialuronowego i antyoksydantów, ogłasza otwarcie nowej polskiej filii w Krakowie. Krakowski oddział, wykorzystując wsparcie ze strony swego flagowego dystrybutora - Lea Vivacy, będzie koncentrować się na oferowaniu klientom z Polski najwyższej jakości, innowacyjnych i bezpiecznych produktów, bazując na dwucyfrowym rocznym wzroście rynku kwasu hialuronowego.

"Międzynarodowa ekspansja stwarza ogromne możliwości rozwoju, ponieważ duży odsetek naszych klientów pozostaje poza Francją. Polska jest jednym z naszych pierwszych i największych rynków w Europie. Duży wpływ na ten rozwój miała i ma współpraca z polskimi lekarzami, którzy od początku byli liderami europejskimi w medycynie estetycznej. Ich podejście zawsze było bardzo nowoczesne, dynamiczne, a przede wszystkim profesjonalne. Wspierając naszą ogólną strategię, wzmocnienie współpracy z silnie działającą strukturą Lea Vivacy, umożliwi nam trwałe osiągnięcie lepszych wyników wraz z mocniejszym zespołem", mówi Waldemar Kita, Właściciel i Prezes Zarządu Laboratoires Vivacy Group.


Osiągnięcie solidnego wzrostu na historycznym rynku

Firma Laboratoires Vivacy, jeden z pięciu głównych producentów kwasu hialuronowego na świecie, wykorzystała silną dynamikę globalnego rynku, osiągając średni roczny wzrost na poziomie 18-20% na świecie. Prognozowany, roczny wzrost w Polsce plasuje się na poziomie 15%. Wraz ze swoją populacją 38 milionów mieszkańców, Polska stanowi jeden z największych i najatrakcyjniejszych europejskich rynków wyrobów do iniekcji. Już teraz, będąc liderem w swojej branży na tym rynku, nasza nowa filia wzmocni sieć handlową Vivacy, jednocześnie umożliwiając grupie dotarcie do nowych i szybko rosnących grup konsumentów, takich jak mężczyźni i millenialsi.

Dzięki innowacyjności i podążaniu za zmianami na rynku, firma Vivacy szybko dostosowała się do zmian w populacji korzystającej z medycyny estetycznej.  Opracowano nowe produkty, znane i cenione przez lekarzy,  dzięki unikalnej i współtworzonej przez samych użytkowników, strategii szkolenia i edukacji medycznej. Polska filia Vivacy wzmocni tożsamość grupy zarówno wśród lekarzy jak i pacjentów. Zapewni większą skuteczność działania w Polsce, generując solidny wzrost w kraju ceniącym jakość i wysokiej klasy wyroby medyczne, zwłaszcza produkcji francuskiej. 

Joanna Szendzielorz, Prezes Zarządu Vivacy oddział w Polsce, oświadcza: "Wzmocnienie naszej współpracy jest kamieniem milowym dla Laboratoires Vivacy i dla nas. To naturalny efekt naszej wieloletniej pracy opartej na zaufaniu, dialogu, zaangażowaniu i podobnym spojrzeniu na piękno, a właściwie na "Beauté a la francaise". Dzięki takiemu wsparciu, z jeszcze większą dynamiką, energią i konsekwencją działania będziemy kontynuowali realizację naszej strategii. Pragniemy oferować polskim pacjentom najwyższej jakości produkty wraz z nowoczesnymi rozwiązaniami technologicznymi, co stanowi kluczową kwestię dla przyszłego rozwoju Laboratoires Vivacy i osiągnięcia przez tę firmę pozycji światowego lidera."


Ambitne nowe plany rozwoju

Wzmocnienie polskiej struktury jest kolejnym krokiem po udanym otwarciu filii w Londynie i Moskwie w 2019 roku. Fakt ten w pełni wpisuje się w ambitne plany Vivacy na rok 2020. Firma zakłada dalszą ekspansję międzynarodową, ukierunkowaną na kluczowe rynki w Europie (kraje Beneluksu, Niemcy, Włochy i Hiszpanię), a także, prezentujące duży potencjał,  rynki Azji i Pacyfiku, szczególnie miejsca takie jak Hong-Kong.

Wraz z ugruntowaną pozycją Laboratoires Vivacy w 85 krajach poprzez sieć wyłącznej dystrybucji, Vivacy Polska będzie dalej rozwijać portfolio Vivacy,  dzięki swoim innowacyjnym markom (Stylage® i Desirial® dla medycyny estetycznej, Kartilage® dla reumatologii, I.Space® dla okulistyki) i zwiększać ich rozpoznawalność wśród lekarzy i pacjentów poszukujących produktów "Made in France", znanych ze swojej niezawodności i bezpieczeństwa.

Opierając się na znaczących inwestycjach w R&D, w ramach których 10% obrotów przeznaczanych jest na innowacje, firma Laboratoires Vivacy będzie dążyć do wzrostu właśnie poprzez rozwój technologiczny i badania. Ma to na celu poprawę właściwości medycznych stosowanych rozwiązań, zaprojektowanych głównie w oparciu o technologię wzajemnych powiązań (IPN-Like) precyzyjnie określającą właściwości reologiczne każdego produktu, a także w celu wyróżnienia na tle najważniejszych konkurentów. To właśnie innowacje są kluczowym DNA firmy i jedną z najmocniejszych wartości.

Chcąc sprostać rosnącemu rynkowi światowemu i zrealizować ambicje rozwojowe firmy Vivacy, w 2020 roku moce produkcyjne zostaną zwiększone poprzez rozbudowę zakładu produkcyjnego znajdującego się we Francji: z 4000 m² do 6000 m². Nowa fabryka podwoi możliwości produkcyjne, które w okresie zaledwie 10 lat wzrosły już pięciokrotnie. Będzie też przestrzenią dla rozwoju pionierskich rozwiązań, które są już wizytówką firmy, dzięki ścisłej współpracy wykwalifikowanych inżynierów, chemików, biologów, nieustających w poszukiwaniu nowych właściwości kwasu hialuronowego.

"Zrozumieliśmy wcześniej niż inni, w jakim stopniu kwas hialuronowy zmieni i zrewolucjonizuje rynek medycyny estetycznej. Wyobrażanie sobie jutra i bycie zawsze o krok do przodu w naszej dziedzinie wiedzy to mantra, którą kieruję się ja, firma i jej pracownicy.", mówi Waldemar Kita, Prezes Zarządu.



Autor: Robert Krupiński
Data publikacji: 25-03-2020

KOMENTARZE

Nikt nie skomentował tej treści, bądź pierwszy.

DODAJ NOWY KOMENTARZ

Aby skomentowac treśc musisz byc zalogowany, zaloguj się lub załóż konto
 
 
Polityka prywatności
Uaktualniliśmy naszą politykę prywatności.
Twoja prywatność jest dla nas ważna, dlatego informujemy Cię o zmianach w naszej Polityce Prywatności. Aby informacje o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych były bardziej przejrzyste i czytelne, podzieliliśmy Politykę Prywatności na różne rozdziały. W każdym rozdziale szczegółowo opisujemy, które Twoje dane osobowe mamy i jak je przetwarzamy. Dodaliśmy też więcej informacji na temat Twoich praw – na przykład tego, jak uzyskać dostęp do swoich danych i jak powiadomić nas, abyśmy zaprzestali ich przetwarzania.

Naszą Politykę Prywatności możesz znaleźć na Glow.pl w dolnej zakładce "Polityka Prywatności". Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące Twoich danych osobowych lub chcesz się dowiedzieć, jak uzyskać dostęp do swoich danych osobowych lub je usunąć, napisz na adres e-mail: robert.krupinski@glow.pl

Zapoznaj się z Polityką Prywatności