LYKO - lovebrand ze Szwecji wkracza do Polski

<
Gallery image
>
LYKO - lovebrand ze Szwecji wkracza do Polski 1
<
LYKO - lovebrand ze Szwecji wkracza do Polski 1LYKO - lovebrand ze Szwecji wkracza do Polski 2LYKO - lovebrand ze Szwecji wkracza do Polski 3LYKO - lovebrand ze Szwecji wkracza do Polski 4LYKO - lovebrand ze Szwecji wkracza do Polski 5LYKO - lovebrand ze Szwecji wkracza do Polski 6LYKO - lovebrand ze Szwecji wkracza do Polski 7
 
>
 
 

Polska scena beauty wzbogaciła się o nową, skandynawską markę. LYKO, znana szwedzka perfumeria internetowa, która podbiła serca milionów klientów w całej Skandynawii, niedawno zadebiutowała na polskim rynku. Teraz polscy klienci mogą cieszyć się dostępem do wyróżniającej LYKO szerokiej oferty - od ponadczasowych bestsellerów do najgorętszych, viralowych produktów kosmetycznych.


Marka LYKO została założona w 2008 roku w niewielkim miasteczku w Szwecji przez Ritę i Stefana Lyko. Początkowo był to mały, rodzinny salon fryzjerski, który dość szybko przekształcił się w rozpoznawalny sklep internetowy. Co ciekawe, LYKO ma polskie korzenie - ojciec Stefana, Frans Lyko, tuż po wojnie wyemigrował z Polski do Szwecji, gdzie rozpoczął swoją przygodę z fryzjerstwem. Dzisiaj firmą zarządza Rickard Lyko, jego wnuk, i to jemu firma zawdzięcza swoją dzisiejszą pozycję i międzynarodowy rozwój.


Wszystkie Twoje ulubione kosmetyki w jednym miejscu

To, co wyróżnia LYKO na tle innych platform, to wyjątkowo szeroka oferta i szybki dostęp do produktów, które podbijają media społecznościowe na całym świecie. Widziałaś viralowy kosmetyk na TikToku? Szukasz najnowszych hitów z Instagrama? LYKO często jako pierwsze wprowadza do swojej oferty najgorętsze nowinki z USA, Korei czy Australii, które teraz możesz zamówić z szybką dostawą do domu lub paczkomatu.

W ofercie LYKO znajduje się ponad 55 tysięcy produktów od ponad tysiąca marek: od najbardziej poszukiwanych kosmetyków do makijażu, przez dermokosmetyki i pielęgnację premium, perfumy (także niszowe) po niezwykle szeroką ofertę produktów do pielęgnacji i stylizacji włosów. Wśród dostępnych marek znaleźć można m.in. Sol de Janeiro, Pixi czy Color Wow, które podbiły serca TikTokerek na całym świecie. Miłośniczki pielęgnacji koreańskiej mogą wybierać spośród poszukiwanych marek k-beauty, takich jak Cosrx, Laneige czy Beauty of Joseon. Na uwagę koneserek zasłuży na pewno sekcja scandi beauty - z Lumene, Mantle czy Woods Copenhagen na czele. Wszystko to dostępne jest online na platformie LYKO.COM oraz w wyjątkowej aplikacji mobilnej, która wykorzystuje podpowiedzi AI przy doborze odpowiednich produktów.

"Jesteśmy bardzo zadowoleni z naszych pierwszych miesięcy na polskim rynku. Wierzymy, że na polskiej scenie beauty jest miejsce dla LYKO i mamy nadzieję na zdobycie serc lokalnych klientów, wzorem naszych pozostałych rynków" - mówi Magdalena Wasilewska, Country Manager LYKO Polska.


Materiał PR



Autor: Robert Krupiński
Data publikacji: 29-08-2024

KOMENTARZE

Nikt nie skomentował tej treści, bądź pierwszy.

DODAJ NOWY KOMENTARZ

Aby skomentowac treśc musisz byc zalogowany, zaloguj się lub załóż konto
 
 
Polityka prywatności
Uaktualniliśmy naszą politykę prywatności.
Twoja prywatność jest dla nas ważna, dlatego informujemy Cię o zmianach w naszej Polityce Prywatności. Aby informacje o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych były bardziej przejrzyste i czytelne, podzieliliśmy Politykę Prywatności na różne rozdziały. W każdym rozdziale szczegółowo opisujemy, które Twoje dane osobowe mamy i jak je przetwarzamy. Dodaliśmy też więcej informacji na temat Twoich praw – na przykład tego, jak uzyskać dostęp do swoich danych i jak powiadomić nas, abyśmy zaprzestali ich przetwarzania.

Naszą Politykę Prywatności możesz znaleźć na Glow.pl w dolnej zakładce "Polityka Prywatności". Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące Twoich danych osobowych lub chcesz się dowiedzieć, jak uzyskać dostęp do swoich danych osobowych lub je usunąć, napisz na adres e-mail: robert.krupinski@glow.pl

Zapoznaj się z Polityką Prywatności
BRAK ZGODY COOKIES