Marka Vizir i Towarzystwo Nasz Dom rozpoczynają 2. edycję kampanii "Ubrania od serca"

Marka Vizir we współpracy z Towarzystwem Nasz Dom, działającym w ramach Funduszu Korczaka, kontynuuje program charytatywny "Ubrania od serca", który ma na celu wsparcie dzieci mieszkających w domach dziecka. Dzięki hojności Polaków ufundowane zostaną bony do sklepów odzieżowych, które umożliwią dzieciom kupienie nowych ubrań. Dziękujemy wszystkim, którzy zaangażowali się w 1. Edycję programu "Ubrania od serca" i pomogli nam wywołać uśmiech na twarzach ponad 1 240 dzieci. Ze względu na ogromny sukces pierwszej edycji, druga rozpoczęła się w listopadzie 2018 roku.


Program "Ubrania od serca" wspiera domy dziecka w działaniach na rzecz zmniejszania nierówności między dziećmi tam mieszkającymi, a ich rówieśnikami z pełnych rodzin.  Marka Vizir wraz z Towarzystwem Nasz Dom, działającym w ramach Funduszu Korczaka, wierzą, że każde dziecko powinno mieć równe szanse na kształtowanie swojej przyszłości. Dając dzieciom vouchery na zakup odzieży, program "Ubrania od serca" zapewnia domom dziecka wielopoziomowe wsparcie.

Dzieci w domach dziecka zazwyczaj nie mają możliwości wybrania samodzielnie choćby jednego kompletu zupełnie nowych ubrań, które mogłyby nosić w szkole i w czasie wolnym, gdzie spotykają się z rówieśnikami. Co więcej, mają ograniczone możliwości zdobycia praktycznych umiejętności życiowych, takich jak wybór odzieży lub decydowanie na co wydać pieniądze. Celem programu jest umożliwienie im samodzielnych zakupów i wyboru własnych ubrań - czyli działań, które są nam wszystkim dobrze znane, a których te dzieci są pozbawione. Ważne jest to, że oprócz nowych elementów garderoby, dzieci będą mogły też wyrazić siebie przez dobór stroju i samodzielnie podjąć decyzję - to naprawdę ważna inicjatywa.

"Podczas pierwszej edycji otrzymaliśmy 1 787 zgłoszeń z 117 placówek opiekuńczo-wychowawczych z całej Polski. To pokazuje, jak ważna jest idea kampanii – umożliwienie dzieciom posiadania zupełnie nowych ubrań w wybranym przez siebie kolorze i rozmiarze. Pozytywnie zaskoczyło nas zaangażowanie uczestników. Otrzymaliśmy wiele ciepłych słów od dzieci w podziękowaniu za umożliwienie im pójścia na zakupy i wybrania strojów, które pozwoliły im lepiej wyrazić siebie. To było naprawdę miłe i pokazało, jak dużo to dla nich znaczy." - powiedziała Iwona Niemasz, Prezes Zarządu Towarzystwa Nasz Dom.

Pierwsza edycja kampanii „Ubrania od serca” trwała od grudnia 2017 do końca lutego 2018 i odniosła ogromny sukces. Zyskała też dużą popularność w sklepach, ponad 700 000 osób pomogło 1240 dzieciom z domów dziecka w całej Polsce. To o 240 więcej niż pierwotnie planowano, ale stanowi to tylko około 8% dzieci z domów dziecka w Polsce. W tym roku marka Vizir i Towarzystwo Nasz Dom przy wsparciu polskich klientów chcą pomóc jeszcze większej liczbie dzieci.

"Celem programu było i nadal jest podniesienie świadomości na temat problemu i znalezienie rozwiązania, by pomoc dotarła tam, gdzie jest ona najbardziej potrzebna. Jako marka wierzymy, że każde dziecko zasługuje na równy start. Niestety są dzieci, które potrzebują nawet tak podstawowych rzeczy jak nowa, dobra i czysta odzież. Ten smutny stan rzeczy dotyczy często dzieci, których los nie oszczędzał - mieszkających w domach dziecka. Wierzymy, że nowe ubrania mogą podnieść ich samoocenę, pewność siebie i poczucie godności. To zachęciło nas do stworzenia programu "Ubrania od serca". Taka prosta rzecz może wpłynąć na sytuację dzieci i dać im świeży, czysty start w przyszłość. Mamy nadzieję, że wyniki tegorocznej edycji przekroczą nasze oczekiwania." - wyjaśnia Mariola Mirek, Manager ds. Komunikacji w P&G. Każdy może dołączyć do kampanii, kupując:

1. od 1 listopada 2018 do 28 lutego 2019 zestawy kapsułek Vizir 3x16, dostępne we wszystkich sklepach w całej Polsce
2. od 1 do 31 grudnia 2018 roku kapsułki i płyny Vizir, które będą dostępne w sieci Biedronka
3. od 1 stycznia do 28 lutego 2019 r. kapsułki i proszki Vizir w sklepach w Polsce innych niż Biedronka

Klienci, którzy kupią w tym okresie określone produkty Vizir z logo "Ubrania od serca” na opakowaniu, przyczynią się do zakupu bonów na nowe ubrania dla dzieci z domów dziecka.


Ceny produktów:
• Kapsułki Vizir 3in1 28 sztuk: 37,99 PLN
• Kapsułki Vizir 3in1 38 sztuk: 49,99 PLN
• Kapsułki Vizir 3in1 41 sztuk: 49,99 PLN
• Kapsułki Vizir 3in1 48 sztuk (opakowania 3x16): 54,99 PLN
• Płyny Vizir 40 prań: 37,99 PLN
• Proszki Vizir 54 prania: 49,99 PLN

Cena w różnych sklepach może się różnić.

Więcej informacji o programie Vizir i programie "Ubrania od serca" można znaleźć na stronie: www.EverydayMe.pl/ubrania-od-serca



Autor: Redakcja
Data publikacji: 27-11-2018

KOMENTARZE

Nikt nie skomentował tej treści, bądź pierwszy.

DODAJ NOWY KOMENTARZ

Aby skomentowac treśc musisz byc zalogowany, zaloguj się lub załóż konto
 
 
Polityka prywatności
Uaktualniliśmy naszą politykę prywatności.
Twoja prywatność jest dla nas ważna, dlatego informujemy Cię o zmianach w naszej Polityce Prywatności. Aby informacje o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych były bardziej przejrzyste i czytelne, podzieliliśmy Politykę Prywatności na różne rozdziały. W każdym rozdziale szczegółowo opisujemy, które Twoje dane osobowe mamy i jak je przetwarzamy. Dodaliśmy też więcej informacji na temat Twoich praw – na przykład tego, jak uzyskać dostęp do swoich danych i jak powiadomić nas, abyśmy zaprzestali ich przetwarzania.

Naszą Politykę Prywatności możesz znaleźć na Glow.pl w dolnej zakładce "Polityka Prywatności". Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące Twoich danych osobowych lub chcesz się dowiedzieć, jak uzyskać dostęp do swoich danych osobowych lub je usunąć, napisz na adres e-mail: robert.krupinski@glow.pl

Zapoznaj się z Polityką Prywatności