Vogue Polska - pierwszy numer już w lutym w sprzedaży

W połowie lutego ukaże się pierwszy numer miesięcznika Vogue Polska (Visteria). "Koncepcja magazynu w stu procentach powstaje w naszej redakcji" - mówi Filip Niedenthal, redaktor naczelny. Pierwszy, marcowy numer Vogue Polska trafi do sprzedaży 14 lutego, ale wcześniej będzie go można kupić w przedsprzedaży przez stronę Vogue.pl. Właściciel pisma - firma Condé Nast International - udzieliła spółce Katarzyny Kulczyk licencji na wydawanie magazynu przez pięć lat.


"Vogue Polska to bez wątpienia najbardziej wyczekiwany tytuł ostatniej dekady, odpowiedź na potrzeby Polek, którym bliska jest filozofia piękna i elegancji. Pojawienie się naszego magazynu to świadoma decyzja biznesowa, która naturalnie wpisuje się w dynamiczny rozwój rynku dóbr luksusowych" - mówi Justyna Markiewicz, dyrektor zarządzająca wydawnictwa Visteria.

Marcowy, pierwszy numer pisma, przygotowuje kilkunastoosobowy zespół, któremu szefuje Filip Niedenthal. Zastępcą redaktora naczelnego została Joanna Lorynowicz, a w roli editor at large występuje Małgosia Bela.

Funkcję dyrektora artystycznego pełni Łukasz Aksamit. Polska edycja Vogue’a jest podzielona na działy, którymi kierują: Daniela Agnelli (moda), Anda Rottenberg (kultura), Hanna Rydlewska (reportaż i Vogue.pl) oraz Katarzyna Straszewicz (uroda). Łukasz Modelski sprawuje funkcję konsultanta do spraw wydawniczych, stanowisko dyrektora biura reklamy objęła Monika Wdowiak, Szymon Machnikowski kieruje zaś działaniami promocyjnymi jako dyrektor marketingu i public relations.

"To magazyn, którego koncepcja w stu procentach powstaje w redakcji. Każdy numer przygotowują najlepsi polscy, jak i zagraniczni autorzy. Skupiamy się na modzie, chcemy opowiadać o niej, szukając równowagi między obrazem a słowem. W magazynie odbiorcy znajdą znakomite zdjęcia i rzetelne dziennikarstwo: sesje, reportaże, bogaty dział kulturalny. „Vogue” przemawia do milionów ludzi na całym świecie, teraz także po polsku" - podkreśla Filip Niedenthal.

"Cieszymy się, że będziemy współpracować właśnie z wydawnictwem Visteria, Kasią Kulczyk i jej zespołem. Bardzo wierzymy w ich wizję, kreatywność i entuzjazm" - zaznaczyła Karina Dobrotvorskaya, prezes Condé Nast New Markets w komunikacie wydanym przez światowego wydawcę Vogue, Condé Nast International.


Pierwszy numer można zamówić na stronie vogue.pl w ramach limitowanej przedsprzedaży. Zamówiony w ten sposób magazyn trafi do czytelników bezpłatną przesyłką w dniu premiery. W ciągu roku ukaże się 11 wydań magazynu - poza numerem wakacyjnym, lipcowo-sierpniowym - pozostałe będą ukazywać się co miesiąc.

Cena egzemplarzowa to 16,90 zł, a nakład pierwszych numerów - 160 tys. egz. Format pisma wynosi 222 x 285 mm.

Cena reklamy na pojedynczej stronie wyniesie do 149 800 zł, zaś na rozkładówce - 280 tys. zł. Jak informuje nas wydawca, przewidziany jest także cennik reklam premium.

Czytelnicy mogą zamawiać już Vogue’a w prenumeracie: kwartalna kosztuje 35 zł, roczna 125 zł, zaś dwuletnia - 245 zł. Wydawca nie informuje, czy jest to promocja, czy też ceny zostaną zachowane po starcie magazynu. „Vogue” powstał w 1892 roku, obecnie wydawany jest w 22 krajach (m.in. Australia, Brazylia, Chiny, Grecja, Holandia, Indie, Japonia, Korea Południowa, Meksyk, Niemcy, Portugalia, Rosja, Tajwan, Turcja, Ukraina, Tajlandia i Włochy). Redaktor naczelną pierwotnej, amerykańskiej wersji jest Anna Wintour.

Obecnie najpopularniejszym miesięcznikiem luksusowym i shoppingowym w Polsce jest Twój Styl, którego średnia sprzedaż ogółem w październiku 2017 roku wyniosła 234 499 egz. W 2013 r. na polskim rynku debiutował już inny luksusowy tytuł - Harper's Bazaar (wydawnictwo Marquard), który będzie głównym konkurentem Vogue’a w Polsce. Kosztuje 11,99 zł i w październiku 2017 r. sprzedał ponad 18 tys. egzemplarzy.

Według KPMG liczba zamożnych i bogatych Polaków w ub.r. przekroczyła milion, a na dobra i usługi luksusowe wydali oni łącznie 16,4 mld zł, o 15 proc. więcej niż rok wcześniej. Firma prognozuje, że w 2020 roku wartość tej branży wyniesie już 21 mld zł, a najszybciej, po ponad 10 proc. rocznie, będzie zyskiwał segment luksusowej biżuterii i zegarków.


Na zdjęciu od lewej: Małgorzata Bela, Filip Niedenthal i Katarzyna Kulczyk (fot. mat. prasowe).







Źródło info: WirtualneMedia.pl
http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/vogue-polska-jaka-cena-gdzie-mozna-kupic-prenumerata-i-ceny-reklam



Autor: Robert Krupiński
Data publikacji: 19-01-2018

KOMENTARZE

Nikt nie skomentował tej treści, bądź pierwszy.

DODAJ NOWY KOMENTARZ

Aby skomentowac treśc musisz byc zalogowany, zaloguj się lub załóż konto
 
 
Polityka prywatności
Uaktualniliśmy naszą politykę prywatności.
Twoja prywatność jest dla nas ważna, dlatego informujemy Cię o zmianach w naszej Polityce Prywatności. Aby informacje o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych były bardziej przejrzyste i czytelne, podzieliliśmy Politykę Prywatności na różne rozdziały. W każdym rozdziale szczegółowo opisujemy, które Twoje dane osobowe mamy i jak je przetwarzamy. Dodaliśmy też więcej informacji na temat Twoich praw – na przykład tego, jak uzyskać dostęp do swoich danych i jak powiadomić nas, abyśmy zaprzestali ich przetwarzania.

Naszą Politykę Prywatności możesz znaleźć na Glow.pl w dolnej zakładce "Polityka Prywatności". Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące Twoich danych osobowych lub chcesz się dowiedzieć, jak uzyskać dostęp do swoich danych osobowych lub je usunąć, napisz na adres e-mail: robert.krupinski@glow.pl

Zapoznaj się z Polityką Prywatności