Boss Bottled United 2021 - zapach inspirowany piłką nożną

<
Gallery image
>
Boss Bottled United 2021 1
<
Boss Bottled United 2021 1Boss Bottled United 2021 2Boss Bottled United 2021 3Boss Bottled United 2021 4Boss Bottled United 2021 5Boss Bottled United 2021 6Boss Bottled United 2021 7Boss Bottled United 2021 8Boss Bottled United 2021 9Boss Bottled United 2021 10Boss Bottled United 2021 11Boss Bottled United 2021 12
 
>
 
 

Wiosną Boss Parfums świętuje inaugurację ekscytującego sezonu piłkarskiego 2021 swoją nową kampanią "Unite to Celebrate". Kampania, poświęcona nowej wodzie perfumowanej Boss Bottled United, koncentruje się na emocjonalnej potędze sportu, aby inspirować, angażować i jednoczyć zawodników oraz kibiców we wspólnym przeżywaniu radości i świętowaniu.


Energia i emocje w nowej kampanii piłkarskiej Boss Parfums

W kampanii występują: Kroos, Kane, Varane, Roberto i Falcao.


Jednoczmy się, by celebrować

Nowa inspirująca kampania odwołuje się zarówno do siły, jaka tkwi w jedności, jak i do budującej idei celebrowania, które sprawiają, że sport jest językiem uniwersalnym. Film kinowy, nakręcony w konwencji czarno-białej przez reżysera Romaina Chassainga, łączy legendarny styl marki Boss z emocjami oraz intensywnością gry w piłkę nożną.

Pięciu utalentowanych piłkarzy światowej sławy wychodzi na boisko, aby zademonstrować nie tylko swój indywidualny kunszt, lecz także niedoścignioną umiejętność pracy zespołowej. Widzimy, jak zawodnicy ubrani w garnitury Boss współpracują ze sobą, aby pokonać przeszkodę w postaci ciągle poruszającego się boiska. To, co zwykłe staje się nadzwyczajne, gdy film kończy się wspaniałym golem… i niezapomnianą fetą.  

Kampania "Unite to Celebrate" nawiązuje również do niezmiennych i trwałych wartości Współczesnego Mężczyzny Boss Bottled - do jego uczciwości, ambicji, pasji i lojalności. Kampania pokazuje, że dzięki jedności można pokonać wszelkie przeciwności.


Pięciu światowej klasy piłkarzy

Kiedy nacje jednoczą się, by kibicować swoim piłkarzom, nowa kampania prezentuje pięć gwiazd piłki nożnej, których sukcesy inspirują fanów na całym świecie. Ci rozpoznawalni utalentowani zawodnicy to: niemiecki pomocnik Toni Kroos, angielski napastnik Harry Kane, francuski obrońca Raphael Varane, hiszpański pomocnik Sergi Roberto oraz kolumbijski napastnik Radamel Falcao.

Pięciu bohaterów kampanii reprezentuje razem współczesnego mężczyznę ("Man of Today"), który jest symbolem uczciwości zarówno na boisku, jak i poza nim. Każdy z tych zawodników jest człowiekiem wpływowym pod względem stylu, a także złożonej, wielowymiarowej osobowości, dla którego wierność swoim ideałom stanowi prawdziwą miarę sukcesu.


Zapach inspirowany piłką nożną

Woda perfumowana Boss Bottled United łączy w sobie męską świeżość i miejskie ciepło dzięki nutom cytrusów, mięty i ciepłych nut drzewnych. Nuty głowy w postaci aromatycznego południowoafrykańskiego bukko brzozowego oraz czerwonej pomarańczy wiodą do żywiołowego serca, które określają mięta zielona, mięta pieprzowa i kłącze irysa. Ciepłe nuty głębi – wetiwer, paczula i cashmeran – równoważą zapach drzewną elegancją.    

Odświeżone opakowanie zewnętrzne w kolorze matowej czerni ze srebrnym wytłoczeniem skrywa wewnątrz legendarny flakon Boss Bottled z błyszczącym metalicznym wykończeniem. Flakon nawiązuje do sportowych trofeów oraz uroczystości, podczas których są one wręczane.  


#suitchallenge powraca

Nowa kampania "Unite to Celebrate" będzie również zwiastunem aktywacji nowej fali viralowej #SuitChallenge, inspirowanej piłką nożną.

Gdy aktor Chris Hemsworth wystąpił w filmie, na którym surfował w garniturze marki Boss, wyzwanie to szybko rozprzestrzeniło się w mediach społecznościowych latem 2019 roku. Wiele osób na całym świecie wymyślało coraz to bardziej kreatywne odpowiedzi na pytanie: "Co można zrobić w garniturze?".   

Duch rywalizacji, który stymuluje każdy turniej piłki nożnej pojawi się w #SuitChallenge, by wzbudzać emocje i radość. W tej drugiej fali wyzwania influencerzy z całego świata będą żonglować piłką nożną ubrani w garnitur marki Boss, a następnie przekażą piłkę swoim fanom, aby zrobili to samo.


Gama i ceny:

Boss Bottled United, woda perfumowana 50 ml / 335 zł
Boss Bottled United, woda perfumowana 100 ml / 439 zł
Boss Bottled United, woda perfumowana 150 ml / 619 zł



Autor: Robert Krupiński
Data publikacji: 16-05-2021

KOMENTARZE

Nikt nie skomentował tej treści, bądź pierwszy.

DODAJ NOWY KOMENTARZ

Aby skomentowac treśc musisz byc zalogowany, zaloguj się lub załóż konto
 
 
Polityka prywatności
Uaktualniliśmy naszą politykę prywatności.
Twoja prywatność jest dla nas ważna, dlatego informujemy Cię o zmianach w naszej Polityce Prywatności. Aby informacje o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych były bardziej przejrzyste i czytelne, podzieliliśmy Politykę Prywatności na różne rozdziały. W każdym rozdziale szczegółowo opisujemy, które Twoje dane osobowe mamy i jak je przetwarzamy. Dodaliśmy też więcej informacji na temat Twoich praw – na przykład tego, jak uzyskać dostęp do swoich danych i jak powiadomić nas, abyśmy zaprzestali ich przetwarzania.

Naszą Politykę Prywatności możesz znaleźć na Glow.pl w dolnej zakładce "Polityka Prywatności". Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące Twoich danych osobowych lub chcesz się dowiedzieć, jak uzyskać dostęp do swoich danych osobowych lub je usunąć, napisz na adres e-mail: robert.krupinski@glow.pl

Zapoznaj się z Polityką Prywatności