Limitowna edycja CIN&CIN sygnowana przez Rodrigo De La Garza

Projektant mody Rodrigo De La Garza - Meksykanin, który ubiera Marcina Prokopa - stworzył limitowaną edycję wina musującego CIN&CIN. Słynie z awangardowych garniturów, ale tym razem włoski rodowód CIN&CIN odważnie połączył z charakterystycznymi dla siebie meksykańskimi wzorami.


Rodrigo De La Garza urodził się i dorastał w Meksyku. Gdy miał 9 lat wyjechał z rodziną do USA, a później do Europy. Jak często podkreśla w wywiadach, kocha polski styl życia, ale jego kulturą jest Meksyk. Lubi wyzwania, mocne kolory i meksykańskie wzory: kratkę, paski, kwiaty. Do jednej ze swoich kampanii zatrudnił Zombie Boya. Kiedy indziej zorganizował pokaz mody na wzór meksykańskiego wesela. W mężczyznach szuka charyzmy i wewnętrznej siły. Chce zachwycać i prowokować. Takie emocje towarzyszyły mu podczas projektowania limitowanej edycji CIN&CIN.

"Moja współpraca z marką CIN&CIN zawiązała się bardzo naturalnie. CIN&CIN to przecież także partner moich modowych eventów. Marka była bardzo otwarta na moje pomysły, a ja wiedziałem, że to musi być coś specjalnego. W projekt butelki chciałem tchnąć trochę meksykańskiej kultury, dodając ekstrawaganckie, charakterystyczne dla mojego kraju detale" – opowiada Rodrigo De La Garza. "Opakowanie musiało być wyjątkowe, bo kryje w sobie wyjątkowe wino. Ja sam lubię sięgnąć po lampkę bąbelków CIN&CIN podczas specjalnych okazji albo gdy po prostu jestem w studio z klientami. Moi goście zawsze są zachwyceni, mogąc delektować się tym niepowtarzalnym smakiem. Na szczęście tych okazji do celebrowania jest coraz więcej."

CIN&CIN to wino musujące znane z uwodzicielskiego smaku, włoskiego rodowodu i… słabości do świata mody. Marka wielokrotnie już współpracowała z projektantami mody przy okazji największych pokazów czy spektakularnych wydarzeń świata kultury. Tym razem jednak, po raz pierwszy w historii, to projektant „ubrał” CIN&CIN. Dla białego półwytrawnego wina musującego Rodrigo De La Garza wybrał aksamitną, klasyczną czerń i ekspresyjne wzory w niebanalny sposób nawiązujące do kultury i tradycji Meksyku.
Charakterystyczny elegancki styl, kontrastowa kolorystyka i temperament projektanta stworzyły zupełnie nowe oblicze wina CIN&CIN.
"Rodrigo De La Garza to niezwykle utalentowany artysta. Kolekcje jego autorstwa budzą emocje i działają na wyobraźnię. Taki sam jest świat CIN&CIN, którego atmosferę tworzą symbole słonecznej Italii: wino, moda, design, włoski styl i elegancja. Teraz dodajemy do nich odrobinę meksykańskiej awangardy, zyskując wyjątkowy design CIN&CIN" - podkreśla Tomasz Pawlicki, brand manager marki CIN&CIN. "Pełen niesamowitej energii Rodrigo De La Garza kojarzony z modą męską, równie chętnie ubiera pewne siebie kobiety. Dlatego butelka sygnowana jego marką to dla wszystkich absolutny must have sezonu."

Limitowana designerska edycja CIN&CIN Spumante dostępna jest w sklepach od grudnia.



Autor: Edyta Pawlak
Data publikacji: 08-12-2016

KOMENTARZE

Nikt nie skomentował tej treści, bądź pierwszy.

DODAJ NOWY KOMENTARZ

Aby skomentowac treśc musisz byc zalogowany, zaloguj się lub załóż konto
 
 
Polityka prywatności
Uaktualniliśmy naszą politykę prywatności.
Twoja prywatność jest dla nas ważna, dlatego informujemy Cię o zmianach w naszej Polityce Prywatności. Aby informacje o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych były bardziej przejrzyste i czytelne, podzieliliśmy Politykę Prywatności na różne rozdziały. W każdym rozdziale szczegółowo opisujemy, które Twoje dane osobowe mamy i jak je przetwarzamy. Dodaliśmy też więcej informacji na temat Twoich praw – na przykład tego, jak uzyskać dostęp do swoich danych i jak powiadomić nas, abyśmy zaprzestali ich przetwarzania.

Naszą Politykę Prywatności możesz znaleźć na Glow.pl w dolnej zakładce "Polityka Prywatności". Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące Twoich danych osobowych lub chcesz się dowiedzieć, jak uzyskać dostęp do swoich danych osobowych lub je usunąć, napisz na adres e-mail: robert.krupinski@glow.pl

Zapoznaj się z Polityką Prywatności
BRAK ZGODY COOKIES