BOSS Bottled Beyond to najwyższej jakości kompozycja stworzona w duchu dualizmu sprawia, że przeciwieństwa zderzają się w zrównoważonej interakcji, zapewniając zmysłową, długotrwałą intensywność. Stymulująca świeżość imbiru spotyka się tu ze zmysłowością skóry.
BOSS Fragrances wykracza poza ramy swojego najbardziej legendarnego zapachu BOSS Bottled, aby zaprezentować nową kompozycję olfaktoryczną. BOSS Bottled Beyond: pierwsza imbirowo-skórzana woda perfumowanp, w której przeciwstawne nuty kolidują ze sobą w harmonijnej grze. To idealne połączenie innowacyjności i trwałości - nowy zapach zaciera granice między niszowym rzemiosłem a atrakcyjnością uznanego bestsellera. Dualizm wyjątkowych składników, odzwierciedlony w monogramie z podwójnym B na flakonie, wzbudza podwójną motywację i podwaja sukces.
BOSS Bottled - przykład prawdziwej historii sukcesu - zdefiniował rynek męskich zapachów wprowadzeniem w 1998 roku pierwszej kompozycji zapachowej gourmand dla mężczyzn. Ta zdecydowana i nowoczesna, stylowa i wyjątkowa rodzina zapachów od dawna odzwierciedla ducha mężczyzny BOSS. Od czasu premiery oryginalnej ikony zapachowej marka BOSS ewoluowała, podobnie jak rozumienie sukcesu, który polega obecnie nie tylko na realizacji osobistych ambicji, lecz także na docenianiu wkładu innych.
Trzy nowe twarze uosabiające ducha braterstwa
Od marzeń o sławie do społeczności fandomu - BOSS Recognize Boss. W ramach gigantycznego przedsięwzięcia trzy wyjątkowe pierwszoplanowe osobistości - Bradley Cooper, Maluma i Vinicius Junior - zostały nowymi globalnymi ambasadorami marki BOSS Bottled Beyond. Ci inspirujący, utalentowani bohaterowie kampanii są liderami w swoich branżach - filmu, muzyki i sportu. Odzwierciedlają istotę braterstwa, która pokazuje, skąd mężczyźni BOSS czerpią inspirację i jak inspirują innych.
Stworzony w duchu dualizmu; stworzony, by trwać
Pierwszy imbirowo-skórzany zapach premium wyraża dwa oblicza zmysłowości: jedno - elektryzujące i świeże, drugie - głębokie i cielesne. Dualizm tych dwóch składników zrywa z rygorystycznym podziałem na nuty głowy, serca i głębi. W kompozycji współistnieją dwa potężne bieguny składników, które są zaprzeczeniem tradycyjnej piramidy zapachowej.
Stymulująca kompozycja imbiru stanowi wyrazisty, korzenny i afrodyzjakalny wymiar nadający zapachowi intensywną świeżość. Innowacyjna technologia ekstrakcji dwutlenkiem węgla w stanie nadkrytycznym, zastosowana do pozyskania tego wyjątkowego składnika, nadaje mu nowatorski, trwały charakter.
Tymczasem zmysłowość skóry o ziarnistej fakturze, bezpośrednio inspirowanej niszowymi składnikami, stanowi aspekt luksusowego wyrafinowania za sprawą ciepłej i uzależniającej aury, która wydaje się niemal spowijająca.
W przeciwieństwie do struktury klasycznej piramidy zapachowej, te dwie kompozycje wyłaniają się już w nucie głowy i utrzymują do samego końca, roztaczając zapach, który jest zarówno łatwy w odbiorze, jak i do utożsamienia się z nim.
Aby jeszcze bardziej przedłużyć jego trwałość, skomponowano go w znacząco wyższym stężeniu niż przeciętną wodę perfumowaną dla mężczyzn: można go zatem porównać do perfum lub absolutu. Ponadto formuła została wzbogacona w opatentowaną przez firmę Coty technologię - pochodną cukru, która działa jak naturalny utrwalacz, aby przedłużać zapach i zapewniać wydłużone doznania olfaktoryczne.
Wysokiej jakości składniki, duża koncentracja i wysokowydajna technologia - wszystko to zawarte w wodzie perfumowanej, zapewnia poczucie wysokiej jakości i wartości, które przewyższają oczekiwania odbiorców.
Ten dualizm imbiru i skóry ewoluuje w idealnej harmonii, zapewniając wyrafinowany i zarazem trwały efekt. Równowaga olfaktoryczna znalazła odzwierciedlenie w monogramie z podwójnym B, znaku rozpoznawczym marki BOSS i odważnym symbolu równowagi zapachu.
Główne nuty: imbir, skóra
Koncepcja "BOSS Recognize Boss" odnosi się również do trzech mistrzów perfumiarstwa z firmy DSM-Firmenich, którzy stworzyli BOSS Bottled Beyond. Kreatorzy wnieśli do tej współpracy najwspanialszy wkład osobisty, inspirując się jednocześnie procesem twórczym swoich kolegów po fachu. Daphne Bugey była pierwszą osobą odpowiedzialną za koncepcję zapachu. Wyobraziła sobie ostre, lecz wyrafinowane stracie, które na nowo zdefiniuje kody męskości i połączy świat niszowego perfumiarstwa z atrakcyjnością bestsellera. Na podstawie tej koncepcji Franck Voelkl (kreator zapachów urodzony w Niemczech, a mieszkający w Nowym Jorku) wzbogacił zapach swoim europejskim kunsztem i drobiazgową znajomością rynku amerykańskiego, dzięki czemu nadał mu jeszcze bardziej wyrafinowany charakter i długotrwały urok. Z kolei Bruno Jovanovic wykorzystał swoją specjalistyczną wiedzę techniczną, aby przesunąć granice zapachu i wynieść jego trwałość na nowy, wyższy poziom.
Luksusowy, efektowny design, który wykracza poza dotychczasowe ramy
BOSS Bottled Beyond wyróżnia się nowymi, wysublimowanymi kodami, które nadają legendarnej sylwetce flakonu bardziej ekskluzywny i efektowny wygląd. Czarny, lakierowany, szklany flakon ma eleganckie wykończenie przypominające skórę. Zwieńczono go srebrzystoszarym korkiem. Promienny gradient czerni przechodzącej w dymną szarość dopełnia jego męski styl. Wygrawerowany monogram z podwójnym B podkreśla dualizm zapachu i nadaje mu nowoczesny charakter.
Gama i ceny:
BOSS Bottled Beyond, woda perfumowana 50 ml / 435 zł
BOSS Bottled Beyond, woda perfumowana 100 ml / 579 zł
BOSS Bottled Beyond, woda perfumowana 150 ml / 695 zł
BOSS Bottled Beyond, woda perfumowana 200 ml (refill) / 735 zł
Wszystkie pojemności można ponownie wypełniać dzięki wymiennym wkładom.
Zapach dostępny jest w perfumeriach Sephora i na www.sephora.pl oraz Douglas i na www.douglas.pl
Zdjęcia i stylizacja: Robert Krupiński / Glow.pl
Materiał PR
