Lacoste - dwie nowe wody perfumowane L.12.12 dla niej i dla niego

<
Gallery image
>
Lacoste - dwie nowe wody perfumowane L.12.12 1
<
Lacoste - dwie nowe wody perfumowane L.12.12 1Lacoste - dwie nowe wody perfumowane L.12.12 2Lacoste - dwie nowe wody perfumowane L.12.12 3Lacoste - dwie nowe wody perfumowane L.12.12 4Lacoste - dwie nowe wody perfumowane L.12.12 5Lacoste - dwie nowe wody perfumowane L.12.12 6Lacoste - dwie nowe wody perfumowane L.12.12 7Lacoste - dwie nowe wody perfumowane L.12.12 8Lacoste - dwie nowe wody perfumowane L.12.12 9Lacoste - dwie nowe wody perfumowane L.12.12 10Lacoste - dwie nowe wody perfumowane L.12.12 11Lacoste - dwie nowe wody perfumowane L.12.12 12
 
>
 
 

W 2021 roku zapachy L.12.12 pojawiają się w wersjach wód perfumowanych: intensywniejszych kompozycjach złożonych z nut nawiązujących do legendarnej koszulki polo domu mody Lacoste. L.12.12 Eau de Parfum Rose dla niej, a także L.12.12 Eau de Parfum Blanc dla niego - to zapachy w legendarnych flakonach w nowej odsłonie.


L.12.12 - uwolnij swój styl od wszelkich ograniczeń

L.12.12 polo: symbol sportowego stylu życia wymyślony przez René Lacoste'a

Kiedy legendarny tenisista René Lacoste na przekór konwenansom lat 20. wymyślił dla siebie strój, aby wytwornie i stylowo w nim wygrywać, czy miał wówczas świadomość, jak wpłynie na styl życia całego pokolenia aż do dziś?

Jego genialny pomysł polegał na stworzeniu legendarnej, białej, niezwykle wygodnej koszulki polo z krótkimi rękawami, uszytej z bawełny petit piqué dla swobody ruchu. Nie trzeba chyba wspominać o słynnej naszywce, która sprawia, że koszulka jest momentalnie rozpoznawalna. Skąd wziął się krokodyl? Ten przydomek - wymyślony przez amerykańskiego dziennikarza, by podkreślić nieustępliwość René na korcie – tak dobrze się przyjął, że sportowiec uczynił zeń swój emblemat.

Biała koszulka z krokodylem polo zawsze pozostaje dynamiczna – noszona z szykiem, na luzie, w wielkomiejski sposób. Dzięki inwencji Louise Trotter ten ponadczasowy element garderoby swobodnie się zmienia za sprawą nowych fasonów: jest dopasowana lub oversize'owa, a nawet noszona warstwowo. Dyrektor kreatywna Domu Lacoste wie lepiej niż ktokolwiek inny, jak łączyć wygodne ubrania streetwear ze śmiałością i kreatywnością, nie tracąc przy tym zmysłu elegancji. Po tym, jak krokodyl opuścił korty tenisowe, aby podbić miasto, stał się symbolem jednoczącym nowe pokolenie. Każdy ma swój kod, każdy ma własny styl.  


L.12.12 - sztuka ponownego odkrywania

Legendarną Wodę Toaletową dla mężczyzn dopełnią teraz dwie nowe, bardziej intensywne Wody Perfumowane. O takiej samej nazwie i analogicznych kodach. Zapachy L.12.12 nosi się na skórze jak koszulkę polo - jako ekstradodatek do każdego stylu.   


Legendarny flakon w nowej odsłonie

Duch koszulki polo jest wszechobecny w nowym flakonie, który zaprojektowano całkiem na nowo, wzorując się maksymalnie na modelu. Oprócz kształtu koszulki polo obecny jest w nim inny istotny element: słynna faktura petit piqué widniejąca na jego przedniej ścianie. Metaliczny pierścień - rozpoznawalny na pierwszy rzut oka – przybiera ciemniejszy odcień w zależności od wersji zapachu. Natomiast krokodyl wyszywany na polo ma kolor szary albo różowy w przypadku Wody Perfumowanej lub legendarnej zieleni dla wody toaletowej.   


L.12 12 Blanc Woda Toaletowa dla niego - must-have

Woda Toaletowa L.12 12 Blanc uosabia kwintesencję stylu Lacoste

Ten żywiołowy, zaskakująco świeży zapach odzwierciedla pewność siebie tych, którzy mają poczucie własnego stylu, żyją wierząc w siebie i w swoją inwencję. Kulminacją tej eleganckiej świeżości jest kompozycja soczystego grejpfruta i pikantnego kardamonu, które łączą się z wetiwerem oraz gładkim i aksamitnym akordem zamszu.


Dwie nowe Wody Perfumowane L.12.12 dla niej i dla niego

W 2021 roku L.12.12 pojawia się w wersjach wód perfumowanych: intensywniejszych kompozycjach złożonych z nut nawiązujących do legendarnej koszulki polo Domu Mody Lacoste. Dwie olfaktoryczne kreacje to dzieła Marie Salamagne i Ane Ayo. Elegancka, przewiewna bawełna petit piqué, wymyślona przez René Lacoste'a, znalazła swoje odbicie w wyrafinowanych zapachach: dla niego i dla niej.


L.12.12 Eau de Parfum Blanc - dla niego

Dla wytchnienia: świeże nuty australijskiej limonki z kawiorowym miąższem i eukaliptusa.

Dla komfortu: drewno cedrowe i esencja sosny.

Ten nowoczesny i ponadczasowy zapach, daleki od ustanowionych kodów, gra kontrastami, aby dopasować się do osoby, która go nosi. Musujące owoce cytrusowe przenikają energetyzujące nuty zielone. Ciepło drewna zderza się ze świeżością eukaliptusa. Wszystko to rozgrywa się na tle korzennych nut głębi: kojącego cedru i kardamonu.


L.12.12 Eau de Parfum Rose - dla niej

Dla wytchnienia: odświeżające nuty mandarynki i esencje mięty.  

Dla komfortu: eleganckie nuty głębi – piżmo i róża.

Te nowe eleganckie perfumy dla kobiet, przywodzące na myśl lekkość bawełny petit piqué, są promiennym uniesieniem kwiatowych nut plumerii i róży, śmiało podkreślonych zieloną mandarynką i miętą na tle kojącego piżma i ambrette w nutach głębi. W różowym flakonie migocze świetlisty i świeży, owocowo-kwiatowy zapach pewnej siebie kobiety, która upaja się swobodą ruchu i stylem.


Kampania reklamowa L.12.12

Nie tylko muzy: utalentowany zespół

Pięć młodych, utalentowanych osób pojawia się na bulwarach, esplanadach i klatkach schodowych strzelistych wielkomiejskich wieżowców, by przekazywać sobie legendarny flakon L.12.12 w wyjątkowej i radosnej choreografii.
Wśród tych niezwykłych ambasadorów występują dwie modelki - Désiré Quadjo Mia i Maeva Giani Marshall - które wyróżniają się wyczuciem stylu i nieskazitelnym pięknem. Obie łamią kody świata mody, podobnie jak Lacoste.
Chwila wdzięku, ulotny moment eterycznej elegancji: tancerka Hortense de Gromard wnosi do grupy łagodny i niezwykle nowoczesny akcent.
Matthias Dandois – mistrz świata BMX, który obrósł już legendą - wiruje na rowerze fixie z maksymalną zwinnością.
Tancerz Salif Gueye został zauważony na ulicach Paryża, zanim jeszcze stał się gwiazdą mediów społecznościowych. Legendarnym stylem Moonwalk dodaje kampanii swoje poczucie rytmu i gwałtowność ruchu.
Pięcioro utalentowanych osób. Pięć krańcowo odmiennych światów. Pięć stylów... I tylko jedna koszulka polo! Lacoste łączy to wszystko w spójną i inspirującą kampanię. Każdy model, motywowany swoją pasją, odgrywa tu własną rolę, nigdy nie tracąc z pola widzenia siły całej grupy. Każdy w swoim polo, każdy w swoim stylu.


Ceny:

Woda perfumowana L.12.12 dla niej Rose 35 ml / 229 zł
Woda perfumowana L.12.12 dla niej Rose 50 ml / 299 zł
Woda perfumowana L.12.12 dla niego Blanc 50 ml / 295 zł                
Woda perfumowana L.12.12 dla niego Blanc 100 ml / 395 zł                                                                     

Zapachy dostępne są w sprzedaży na www.douglas.pl


Zdjęcia kompozycyjne i stylizacja: Robert Krupiński / Glow.pl



Autor: Robert Krupiński
Data publikacji: 23-04-2021

KOMENTARZE

Nikt nie skomentował tej treści, bądź pierwszy.

DODAJ NOWY KOMENTARZ

Aby skomentowac treśc musisz byc zalogowany, zaloguj się lub załóż konto
 
 
Polityka prywatności
Uaktualniliśmy naszą politykę prywatności.
Twoja prywatność jest dla nas ważna, dlatego informujemy Cię o zmianach w naszej Polityce Prywatności. Aby informacje o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych były bardziej przejrzyste i czytelne, podzieliliśmy Politykę Prywatności na różne rozdziały. W każdym rozdziale szczegółowo opisujemy, które Twoje dane osobowe mamy i jak je przetwarzamy. Dodaliśmy też więcej informacji na temat Twoich praw – na przykład tego, jak uzyskać dostęp do swoich danych i jak powiadomić nas, abyśmy zaprzestali ich przetwarzania.

Naszą Politykę Prywatności możesz znaleźć na Glow.pl w dolnej zakładce "Polityka Prywatności". Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące Twoich danych osobowych lub chcesz się dowiedzieć, jak uzyskać dostęp do swoich danych osobowych lub je usunąć, napisz na adres e-mail: robert.krupinski@glow.pl

Zapoznaj się z Polityką Prywatności