Narciso Rodriguez stworzył dla niego Vetiver Musc, drzewno-zieloną, wegańską wodę toaletową pełną wyrafinowania i mineralności, która w olfaktoryczny sposób odkrywa elementy natury. Aromatyczna górna nuta dynamicznej gałki muszkatołowej, świeżego cyprysu i pikantnego kardamonu pozostawia długotrwałe wrażenie. Charakterystyczne dla Narciso Rodrigueza piżmowe serce łączy się z doskonałą harmonią czerwonych wodorostów i kwiatowych nut geranium bourbon, a drzewna baza z intensywnymi nutami wetiweru, drzewa cedrowego i paczuli umiejętnie dopełnia męski zapach - stworzony dla mężczyzny, którego pociąga spokój natury.
Bogactwo wetiwerii w nowym zapachu dla mężczyzn
Narciso Rodriguez wprowadza nowy rozdział w kultowej kolekcji for him - for him Vetiver Musc, wraz z żywiołowym i aromatycznym nowym zapachem, który oferuje olfaktoryczną ucieczkę do zmysłowej równowagi natury. Powrót do tego, co najważniejsze, for him Vetiver Musc uosabia nowe oblicze męskości - mężczyznę połączonego z żywiołami. Czerpiąc inspirację z musujących minerałów, żywych, wiecznie zielonych lasów i pachnącego drewna, for him Vetiver Musc równoważy bogactwo piękna wetywerii z aromatycznym mineralnym sercem i zmysłowym piżmem.
Świeża mineralność
For him Vetiver Musc prezentuje przejście od magnetycznej intensywności kolekcji Bleu Noir w kierunku nowego, świeżego olfaktorycznego wyrazu.
"Kompozycja for him Vetiver Musc to nowy rozdział, który ewoluuje kolekcję for him w kierunku bardziej wrażliwej, wieloaspektowej męskości, stworzonej przez nowe aspekty kwiatowe, aromatyczne i mineralne" - mówi Mathilde Bijaoui, słynna perfumiarka, która współpracowała z Narciso Rodriguezem przy tworzeniu swojego najnowszego dzieła.
Drzewne nuty teksturowanej wetywerii z wytrawnością intensyfikują charakterystyczne piżmo Narciso Rodriguez, podczas gdy aromatyczne mineralne serce nadaje zapachowi uderzającą żywiołowość.
"Mineralność ma wiele różnych aspektów" - wyjaśnia Mathilde Bijaoui. "Ostry i pikantny kardamon, aromatyczne kadzidło geranium, skóra i czerwone wodorosty przypominające mchy - piękny składnik o charakterystycznym omszałym wyglądzie. To właśnie ta mineralna jakość sprawia, że ten zapach jest tak wyjątkowy."
Fuzja aromatów
Zapach otwierają żywe, aromatyczne nuty głowy, musujące strąki zielonego kardamonu podkreślające ciepłą gałkę muszkatołową i olejek cyprysowy z upcyclingu. Zestawienie to ewoluuje, ujawniając połączenie kultowego charakterystycznego piżma z aromatycznymi nutami kwiatowymi geranium bourbon, olejku eterycznego z lawendy i esencji z czerwonych wodorostów. Stopniowo serce rozwija się w ciepłe drzewo cedrowe, paczulę i bogatą, ziemistą wetywerię. "Wetyweria i piżmo to dwa filary zapachu" - mówi Mathilde Bijaoui. "Wetiwer może być delikatną fasetką, która doskonale komponuje się z piżmowym sercem, gdyż piżmo posiada teksturyzującą właściwość, która wspaniale uzupełnia drzewną nutę wetywerii."
Główne nuty:
Nuty głowy: zielony kardamon, gałka muszkatołowa, olejek cyprysowy
Nuty serca: piżmo, geranium bourbon, olejek eteryczny z lawendy, esencja z czerwonych wodorostów
Nuty bazy: drzewo cedrowe, paczula, wetyweria
Design flakonu
Flakon reinterpretuje design for him Bleu Noir w przezroczystym zielonym kolorze z dopasowaną matową nasadką i jest zapakowany w 100% papierowe opakowanie FSCTM bez powłoki wewnętrznej, zgodnie z podejściem świadomym ekologicznie.
For him Vetiver Musc wprowadza nową, świeżą paletę, przechodzącą od głębokich odcieni błękitu z kolekcji Bleu Noir do żywej jasnozielonej. Ten czysty, zielony odcień, przywodzący na myśl zapach znajdujący się w środku, na nowo odkrywa czystą, architektoniczną formę i kultową graficzną sylwetkę flakonu for him. Matowa, zielona, zakrętka o prostych liniach zwieńcza projekt, uzupełniając półprzezroczysty zielony odcień flakonu. Ta spokojna paleta kolorów jest kontynuowana w opakowaniu zewnętrznym for him Vetiver Musc, z teksturowanym pudełkiem zewnętrznym w tej samej matowej zieleni.
Ceny:
Woda toaletowa 50 ml / 369 zł
Woda toaletowa 100 ml / 519 zł
Zapach dostepny jest w perfumeriach Sephora i na www.sephora.pl oraz Douglas i na www.douglas.pl
Zdjęcia i stylizacja: Robert Krupiński / Glow.pl