Nowy ambrowo-kwiatowo-drzewny zapach w edycji limitowanej kryje się w wyjątkowym, najbardziej ukierunkowanym na modę flakonie w historii Rabanne. Nonszalancka i szykowna Fame uosabia paryską it-girl, która przykuwa spojrzenia, kocha blask reflektorów i stanowi centrum uwagi na każdej imprezie. Kompozycja, w której wyczuwalne jest kremowe kadzidło, jasny irys i ciepła wanilia, otula podobnie jak czarna, futrzana sukienka, którą nosi Fame Couture. Zapach jest wegański i sformułowany z cennych, etycznie pozyskanych składników.
Zapach Fame jest teraz bardziej kobiecy niż kiedykowiek wcześniej
Od momentu wprowadzenia, zapach Fame marki Rabanne stał się ultrapożądanym atrybutem silnych kobiet.
W 2024 roku it-girl Rabanne rozpoczęła nowy rozdział dzięki olśniewającej kampanii nakręconej w Paryżu, mieście świateł. Jej bohaterka – bardziej pewna siebie i bardziej beztroska – tańcząc w rytm muzyki, stała się duszą towarzystwa na imprezie. To kobieta, która urodziła się, by błyszczeć.
W tym roku ta wyjątkowa imprezowiczka świeci jeszcze jaśniej w Fame The Couture Edition: wyjątkowym zapachu dostępnym w edycji limitowanej, który odzwierciedla i potęguje legendarne kody mody Rabanne w nowej uzależniającej kompozycji ukazującej najbardziej wyrafinowane oblicze tej dziewczyny.
Zapach inspirowany modą - Fame The Couture Edition
Fame staje się Couture
Flakon Fame The Couture Edition, który sławi niezwykłe dziedzictwo marki Rabanne, jest arcydziełem swobodnego szyku. Kultowa sukienka-kolczuga znana z istniejących już zapachów rodziny Fame przybiera postać czarnego futerka, stylizacji idealnej dla paryskiej it-girl, która imprezuje przez całą noc.
Wyjątkowo stylowy flakon Fame The Couture Edition jest ozdobiony charakterystycznym klejnotem Eight Rabanne, który spina w talii jej czarne wdzianko złotym paskiem z monogramem Rabanne.
Wyjątkowa edycja limitowana, jeszcze bardziej pożądana i rockandrollowa, pojawia się po raz pierwszy w złotej szkatułce. Flakon ustawiony na podium wyznacza nową erę dla kobiet, które świecą najjaśniejszym blaskiem.
Najbardziej kwiatowe oblicze Fame stworzone dla paryskiej it-girl
Fame The Couture Edition kontynuuje współpracę z legendarnymi kreatorkami, Dorą Baghriche i Marie Salamagne. Kompozycja odzwierciedla nieodpartą energię beztroskiej it-girl, która błyszczy tak jasnym blaskiem, że skupia na sobie wszystkie spojrzenia.
To więcej niż zapach, to moda w czystej postaci. Jako najbardziej wyrafinowane kwiatowe oblicze Fame, wtóruje dotykowi futrzanego wdzianka flakonu i otula skórę swoją wyrafinowaną kompozycją. W nucie głowy kremowe kadzidło kontynuuje historię Fame, wyrażając jej wyrafinowany charakter i bogactwo. W sercu lśni promienny irys, a w nucie głębi balsam waniliowy, który wnosi ciepło i dopełnia to nowe kwiatowe uzależnienie rockandrollowym akcentem.
Główne nuty
Nuty głowy: bergamotka, kadzidło, woda kokosowa
Nuty serca: jaśmin królewski, irys
Nuty bazy: wanilia, drzewo sandałowe
Zapach Fame The Couture Edition jest wegański. Został skomponowany z 86% składników pochodzenia naturalnego.
Seria dla kobiet, które urodziły się, aby błyszczeć
Zapachy Fame zostały stworzone, by ukazać różne oblicza wyjątkowej paryskiej it-girl. Fame umożliwia nieograniczoną autoekspresję dzięki rodzinie ultrakolekcjonerskich, bestselerowych kompozycji, przeznaczonych dla kobiet, które urodziły się, by błyszczeć. Należą do niej: Fame EDP, Fame Parfum i Fame Intense.
Cena: 825 zł / 80 ml
Zapach dostępny jest w perfumeriach Sephora i na www.sephora.pl oraz Douglas i na www.douglas.pl
Zdjęcia i stylizacja: Robert Krupiński / Glow.pl
Materiał PR