Herbapol - mamy to w naturze!

<
Gallery image
>
Herbapol - mamy to w naturze! 1
<
Herbapol - mamy to w naturze! 1Herbapol - mamy to w naturze! 2Herbapol - mamy to w naturze! 3Herbapol - mamy to w naturze! 4Herbapol - mamy to w naturze! 5
 
>
 
 

Współcześnie coraz mocniej zwracamy się ku naturze. Chcemy czerpać z jej skarbów, z głębokim przekonaniem, że to one stanowią wsparcie w holistycznej trosce o nas samych i naszych bliskich. Po produkty pełne tych dobroczynnych składników sięgamy chętnie zarówno komponując codzienny jadłospis, jak i pielęgnując twarz, skórę i włosy. Czy jednak to, co stworzyła natura, wystarczy tylko opakować i postawić na sklepowych półkach? Jak powstają produkty, które naprawdę swą jakość i działanie zawdzięczają naturalnym składnikom? Ekspertem w ich tworzeniu jest Herbapol-Lublin, który już od ponad 70 lat daje polskim rodzinom to, co najlepsze - prosto z natury. Do tego niezbędne jest bogate doświadczenie, szeroka wiedza, nowoczesne technologie, ale i prawdziwa pasja do ziół i owoców.


Natura - od niej wszystko się zaczyna

Powrót do natury można z pewnością uznać za jeden z najpotężniejszych współczesnych trendów. - "Łączy nas umiłowanie roślin" - mówi dr hab. Artur Zagajewski, wybitny botanik. - "Zarówno tych zwykłych, choć niezwykłych, ozdobnych. I tych wyjątkowych, leczniczych i… magicznych. Myślę, że każdy z nas zdaje sobie sprawę, jak fascynujący, jak różnorodny, jak spektakularny jest to świat. Mikro- i makroświat roślin w zasięgu ręki."

To właśnie w tym świecie natury Herbapol-Lublin był i jest niezwykle mocno zakorzeniony. - "Dzięki naturze możemy się rozwijać - w niej bowiem znajdujemy inspiracje do tworzenia nowych produktów, to również z niej pozyskujemy nasze roślinne surowce" - mówi Evagelos Evangelou, Prezes Zarządu Herbapol-Lublin S.A. - "Naturalnie łączymy świat żywności i kosmetyków i dostarczamy wyjątkowe produkty, które wspierają to, czego wszyscy dziś tak bardzo potrzebujemy - czyli holistyczną dbałość o siebie samych i naszych bliskich."   


Źródła naturalnych surowców

Herbapol-Lublin współpracuje z ponad tysiącem zbieraczy i plantatorów w całej Polsce i wykorzystuje ponad 70 rodzajów surowców roślinnych. Firma pozyskuje zioła zarówno ze stanu naturalnego (są to rośliny dziko występujące w naturze) oraz z celowych upraw zielarskich. Łąki, lasy i kontrolowane plantacje, z których korzysta Herbapol-Lublin, znajdują sią w najczystszych regionach Polski, takich jak Warmia, Mazury, Podlasie, Lubelszczyzna, Bieszczady.

Zioła są zbierane w momencie pełnej dojrzałości i w zgodzie z kalendarzem natury. Zbiory startują już pod koniec kwietnia, a pierwszym zbieranym ziołem jest mniszek lekarski. Lipiec i sierpień to czas zbiorów wielu gatunków ziół, takich jak rumianek pospolity, bratek polny, liść pokrzywy, kwiat lipy, dziurawiec, skrzyp polny, liść jeżyny. Potem przychodzi czas na skup owoców i surowców uprawowych, w tym mięty, melisy, pokrzywy, aronii, maliny czy czarnego bzu. Jesienią pozyskiwane są ponownie liście mięty i melisy, a także rośliny korzeniowe. Równie pracowicie wygląda sezon zbioru owoców. Trwa on kilka miesięcy, począwszy od czerwca, gdy pozyskiwane są truskawki, przez kolejne tygodnie lata i wczesnej jesieni, w których skupowane są: czarna i czerwona porzeczka, aronia, wiśnie, śliwki i jabłka.

Zarówno plantatorzy, jak i zbieracze, to osoby o ogromnej wiedzy i wieloletnim doświadczeniu, niejednokrotnie przekazywanym z pokolenia na pokolenie. Eksperci Herbapolu organizują dla nich także regularne, dodatkowe szkolenia, aby tę wiedzę nieustannie rozszerzać. Dzięki współpracy z pobliskimi dostawcami, firma może wspierać społeczności lokalne i  skracać czas transportu surowców do zakładów.


Kontrola jakości i produkcja

Zanim zioła, na bazie których Herbapol-Lublin tworzy swoje herbatki, mogą trafić do ich opakowań, mija aż 9 miesięcy. To czas przeznaczony na wieloetapowe procesy służące zapewnieniu najwyższej jakości i gwarancji bezpieczeństwa. Firma skrupulatnie kontroluje dostarczane zioła, wykorzystując innowacyjne techniki i najnowszy sprzęt. Herbapol-Lublin posiada własne laboratoria, a potwierdzeniem wysokich standardów produkcji są renomowane certyfikaty.


Produkty wypełnione naturą

Po uzyskaniu pewności, że surowce spełniają wszystkie normy, stają się one bazą dla produktów Herbapolu-Lublin. Firma wywodzi swój rodowód z pełnej naturalnych składników żywności. Co wyróżnia te produkty spośród wielu innych dostępnych na rynku? Anna Sambor, Dyrektor ds. Marketingu w Herbapol-Lublin S.A., podkreśla, iż kluczem jest tu jakość. - "Dlatego cieszy nas fakt, że Polacy mają coraz większą świadomość żywieniową, coraz chętniej czytają etykiety. To jest nasza siła i przewaga" - mówi Anna Sambor. - "W naszych herbatkach znajdują się tylko dorodne liście, całe pączki kwiatów i duże kawałki owoców."

Herbapol-Lublin to również troska o naturalną pielęgnację. A zapewnia ją marka Polana, stworzona w oparciu o ekspercką wiedzę botaniczną i wieloletnie doświadczenie zielarskie. - "Natura i zioła to znany od lat, niezawodny sprzymierzeniec w trosce o dobre samopoczucie i urodę" - mówi Izabela Łuczak, Senior Brand Manager w Herbapol-Lublin S.A. - "To właśnie ku niej zwracamy się poszukując skutecznych i bezpiecznych sposobów dbania o swój wygląd. Dobrze zaufać naturalnym produktom, które mogą w pełni zaspokoić nasze potrzeby pielęgnacyjne i zapewnić kompleksową troskę o skórę ciała i włosy."


Warto dbać o siebie i bliskich - w zgodzie z naturą!

Herbapol-Lublin S.A. to lider polskiego rynku spożywczego z historią sięgającą 1949 roku. Od samego początku inspiruje się naturą i czerpie z jej bogactwa, oferując konsumentom produkty wysokiej jakości. Portfolio produktowe firmy obejmuje kategorie syropów owocowych, herbatek owocowych, ziołowych, funkcjonalnych, herbat białych, zielonych, czerwonych i czarnych, produktów dżemowych, syropów do mleka i gotowych do picia napojów herbacianych oraz cukierków odświeżających. W portfolio produktowym marki znajdziemy m.in. Herbapol, Big-Active, Zioła Mnicha, Nasza, Polana. Herbapol-Lublin to świetny przykład połączenia tradycji z nowoczesnością. Marka niezmiennie cieszy się zaufaniem czterech pokoleń konsumentów.



Autor: Redakcja
Data publikacji: 30-06-2023

KOMENTARZE

Nikt nie skomentował tej treści, bądź pierwszy.

DODAJ NOWY KOMENTARZ

Aby skomentowac treśc musisz byc zalogowany, zaloguj się lub załóż konto
 
 
Polityka prywatności
Uaktualniliśmy naszą politykę prywatności.
Twoja prywatność jest dla nas ważna, dlatego informujemy Cię o zmianach w naszej Polityce Prywatności. Aby informacje o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych były bardziej przejrzyste i czytelne, podzieliliśmy Politykę Prywatności na różne rozdziały. W każdym rozdziale szczegółowo opisujemy, które Twoje dane osobowe mamy i jak je przetwarzamy. Dodaliśmy też więcej informacji na temat Twoich praw – na przykład tego, jak uzyskać dostęp do swoich danych i jak powiadomić nas, abyśmy zaprzestali ich przetwarzania.

Naszą Politykę Prywatności możesz znaleźć na Glow.pl w dolnej zakładce "Polityka Prywatności". Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące Twoich danych osobowych lub chcesz się dowiedzieć, jak uzyskać dostęp do swoich danych osobowych lub je usunąć, napisz na adres e-mail: robert.krupinski@glow.pl

Zapoznaj się z Polityką Prywatności
BRAK ZGODY COOKIES