"Czystszy, piękniejszy świat zaczyna się od nas"

<
Gallery image
>
"Czystszy, piękniejszy świat zaczyna się od nas" 1
<
"Czystszy, piękniejszy świat zaczyna się od nas" 1"Czystszy, piękniejszy świat zaczyna się od nas" 2"Czystszy, piękniejszy świat zaczyna się od nas" 3"Czystszy, piękniejszy świat zaczyna się od nas" 4"Czystszy, piękniejszy świat zaczyna się od nas" 5"Czystszy, piękniejszy świat zaczyna się od nas" 6"Czystszy, piękniejszy świat zaczyna się od nas" 7"Czystszy, piękniejszy świat zaczyna się od nas" 8
 
>
 
 

Potęga dobrych nawyków - jak sprawić, by świat był czystszy i piękniejszy? Odpowiedzi na to pytanie postanowiła udzielić firma Henkel poprzez akcję edukacyjną "Czystszy, piękniejszy świat zaczyna się od nas", której ambasadorami zostali Małgorzata Rozenek-Majdan, Mateusz Gessler i Ewa Pajor. Akcja ma na celu uzmysłowienie, jak codzienne dobre nawyki i wybór odpowiednich środków do sprzątania czy pielęgnacji może wpływać na to, jak będzie wyglądała nasza planeta. Henkel na przykładzie swoich produktów pokazuje, jak minimalizować ślad węglowy w trosce o siebie i środowisko.


Zrównoważony rozwój jest dla firmy Henkel centralnym elementem wizji przyszłości. W ramach strategii społecznej odpowiedzialności wyodrębnione zostały trzy główne obszary, wokół których skoncentrowano działania. Są nimi: regeneracja planety, czyli tworzenie przyszłości opartej na gospodarce obiegu zamkniętego i zerowej emisji CO2, rozwój społeczności, a zatem tworzenie szans na lepsze życie, wspieranie równości, edukacji i dobrostanu oraz bycie zaufanym partnerem poprzez osiąganie wyników biznesowych przy jednoczesnej dbałości o jakość i bezpieczeństwo produktów. W tę misję doskonale wpisuje się akcja "Czystszy, piękniejszy świat zaczyna się od nas” wspierany przez marki z portfolio firmy, takie jak: Syoss, Silan, Gliss, Bref, Palette, Perwoll, Persil, Schauma, Clin, Somat, Fa, E, Pur i Taft.


Lepsze jutro zaczyna się dziś!

Akcja "Czystszy, piękniejszy świat zaczyna się od nas" pokazuje, jak wprowadzenie w życie prostych zmian może pomóc zaoszczędzić energię i wodę podczas codziennych czynności. Konkretne przykłady? Warto wiedzieć, że wybór programu Eco sprawia, że zmywarka zużywa mniej o nawet 40% prądu i ponad 30% wody w porównaniu z normalnym cyklem, a piorąc w 20°C można zaoszczędzić nawet do 60% energii elektrycznej. Na uwagę zasługuje także fakt, że wybierając odżywkę bez spłukiwania oszczędza się nie tylko czas, ale nawet 12 litrów wody na minutę, a krótszy i chłodniejszy prysznic jest lepszy zarówno dla środowiska, jak i dla skóry. O tym jak istotny jest wybór opakowań z recyklingu, ponieważ to jedyna słuszna droga do minimalizowania ilości plastiku wokół nas, chyba nikomu przypominać nie trzeba?


"Do akcji "Czystszy, piękniejszy świat zaczyna się od nas" włączyły się również znane osoby: Małgorzata Rozenek-Majdan (ambasadorka marki Schwarzkopf Gliss), Mateusz Gessler (ambasador marki Somat) i Ewa Pajor (ambasadorka marki Persil). Zrównoważony rozwój jest motorem napędowym działań naszej firmy. Podejmowane przez nas decyzje wpływają nie tylko na najbliższą przyszłość, lecz także na to, w jakim świecie będą żyły kolejne pokolenia. Stąd też nasza kampania edukacyjna "Czystszy, piękniejszy świat zaczyna się od nas", w której zachęcamy konsumentów do zmiany codziennych nawyków. Nie zawsze zdajemy sobie sprawę z tego, jakie znaczenie dla naszej planety mają drobne zmiany w naszym życiu. A my właśnie to pokazujemy" - mówi Monika Suwala, Trade Marketing & Sustainability Manager Henkel.

Wszystkie informacje o projekcie i działaniach w ramach akcji "Czystszy, piękniejszy świat zaczyna się od nas" można znaleźć na dedykowanej stronie https://www.askteamclean.com/pl/pl/exclusive/czystszy-piekniejszy-swiat.html


Materiał PR



Autor: Redakcja
Data publikacji: 09-10-2024

KOMENTARZE

Nikt nie skomentował tej treści, bądź pierwszy.

DODAJ NOWY KOMENTARZ

Aby skomentowac treśc musisz byc zalogowany, zaloguj się lub załóż konto
 
 
Polityka prywatności
Uaktualniliśmy naszą politykę prywatności.
Twoja prywatność jest dla nas ważna, dlatego informujemy Cię o zmianach w naszej Polityce Prywatności. Aby informacje o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych były bardziej przejrzyste i czytelne, podzieliliśmy Politykę Prywatności na różne rozdziały. W każdym rozdziale szczegółowo opisujemy, które Twoje dane osobowe mamy i jak je przetwarzamy. Dodaliśmy też więcej informacji na temat Twoich praw – na przykład tego, jak uzyskać dostęp do swoich danych i jak powiadomić nas, abyśmy zaprzestali ich przetwarzania.

Naszą Politykę Prywatności możesz znaleźć na Glow.pl w dolnej zakładce "Polityka Prywatności". Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące Twoich danych osobowych lub chcesz się dowiedzieć, jak uzyskać dostęp do swoich danych osobowych lub je usunąć, napisz na adres e-mail: robert.krupinski@glow.pl

Zapoznaj się z Polityką Prywatności
BRAK ZGODY COOKIES