Sara James i Rossmann "Chcą ci powiedzieć coś" o ciele

<
Gallery image
>
Sara James i Rossmann 1
<
Sara James i Rossmann 1Sara James i Rossmann 2
 
>
 
 

Twarzą nowej kampanii Rossmanna jest Sara James. Firma połączyła siły z artystką, aby dotrzeć ze swoim pozytywnym przekazem o samoakceptacji i wdzięczności dla własnego ciała także do młodych ludzi.


Rossmann to drogeria - miejsce, w którym inspirujemy, wspieramy i pomagamy kochać siebie na co dzień. W realizację naszej misji włączyli się w ubiegłym roku aktorka Maja Ostaszewska i były piłkarz Kuba Błaszczykowski, a spoty z ich udziałem zostały bardzo ciepło przyjęte.

Ten ważny, pozytywny przekaz kierujemy także do pokolenia nastolatek i nastolatków. Rossmann chce im życzliwie towarzyszyć podczas budowania rytuałów higienicznych i pielęgnacyjnych oraz poszukiwania własnego looku, czy zabawy z makijażem. Tak aby akceptowali i doceniali swoją wyjątkowość, dobrze się czuli ze sobą i w swoim ciele. I właśnie w tym wspiera nas w najnowszym spocie Sara James.

https://www.youtube.com/watch?v=no56PqhGsHc

Gdy w listopadzie ukazała się piosenka "Psycho", zapowiadająca debiutancki album Sary, artystka wyznała, że to wyjątkowo osobisty utwór, dla którego inspiracją były jej własne doświadczenia związane z tematem zdrowia psychicznego.

"Będąc młodą osobą trzeba stawić czoła dużej presji, np. bycia porównywanym z kimś innym czy byciu pod presją spełnienia oczekiwań rodziców, nauczycieli czy swoich własnych. Czasami staje się to przytłaczające, nie tylko dla młodszych pokoleń, ale dla każdego" - wyznała w informacji towarzyszącej premierze singla.

Piosenki Sary mają wiele milionów odtworzeń na Spotify, jej Instagram obserwują setki tysięcy fanów. Jednak droga artystki obfitowała nie tylko w liczne sukcesy artystyczne, ale wymagała także radzenia sobie z krzywdzącym ocenianiem, a często wręcz hejtem.

"Jako młoda osoba w branży muzycznej niejednokrotnie stawiałam czoła porównaniom do innych czy uwagom dotyczącym mojego wieku i obecności w szeroko pojętym show-biznesie. Chciałabym, żeby mnie osobiście oceniano przez pryzmat tego, co robię, mojego rozwoju, a nie tego ile mam lat" - mówiła Sara przy okazji ukazania się "Psycho".

Dorastanie Sary jako artystki, ale także jako osoby, miało jeszcze jeden niełatwy wymiar. Jako córka Polki i Nigeryjczyka doświadczyła hejtu ze względu na wygląd, co - jak sama przyznaje - miało negatywny wpływ na jej samoocenę i akceptację własnego ciała.

To właśnie tej składowej dobrostanu psychicznego dotyka najnowszy spot Rossmanna. Sara James jest w nim idealną przewodniczką: jako wiarygodna ambasadorka troski o zdrowie psychiczne i samoakceptację w pokoleniu nastolatek, Sara jest ważnym głosem nie tylko dla identyfikujących się z nią fanek.

Obok Sary w spocie Rossmanna pojawiają się młodzi debiutanci. Poprosiliśmy ich by bez scenariusza, własnymi słowami podzielili się tym, za co kochają, lubią lub po prostu doceniają swoje ciało. Seria ich pozornie małych gestów i prostych, szczerych słów niesie ważny autentyczny przekaz: "Twoje ciało jest twoim domem. Pokochaj je. Pokochaj siebie".

Rytm filmowi nadaje piosenka "Chcę Ci powiedzieć coś" Kory. To jedno z najwcześniejszych nagrań Maanamu. Tętni pasją i świeżością. W rozedrganym namiętnością tekście potrzeba bliskości z drugą osobą przeplata się z uczuciem niechęci. Takie same emocje towarzyszą naszej relacji z własnym ciałem w drodze do samoakceptacji. W spocie Rossmanna piosenka Kory zachęca do jak najbardziej pozytywnej, afirmacyjnej odpowiedzi na kończące film pytanie: A Ty? Co chcesz powiedzieć swojemu ciału?


Materiał PR



Autor: Robert Krupiński
Data publikacji: 13-01-2025

KOMENTARZE

Nikt nie skomentował tej treści, bądź pierwszy.

DODAJ NOWY KOMENTARZ

Aby skomentowac treśc musisz byc zalogowany, zaloguj się lub załóż konto
 
 
Polityka prywatności
Uaktualniliśmy naszą politykę prywatności.
Twoja prywatność jest dla nas ważna, dlatego informujemy Cię o zmianach w naszej Polityce Prywatności. Aby informacje o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych były bardziej przejrzyste i czytelne, podzieliliśmy Politykę Prywatności na różne rozdziały. W każdym rozdziale szczegółowo opisujemy, które Twoje dane osobowe mamy i jak je przetwarzamy. Dodaliśmy też więcej informacji na temat Twoich praw – na przykład tego, jak uzyskać dostęp do swoich danych i jak powiadomić nas, abyśmy zaprzestali ich przetwarzania.

Naszą Politykę Prywatności możesz znaleźć na Glow.pl w dolnej zakładce "Polityka Prywatności". Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące Twoich danych osobowych lub chcesz się dowiedzieć, jak uzyskać dostęp do swoich danych osobowych lub je usunąć, napisz na adres e-mail: robert.krupinski@glow.pl

Zapoznaj się z Polityką Prywatności
BRAK ZGODY COOKIES