Sephora House wiosna 2025 - pierwsza edycja już za nami

<
Gallery image
>
Sephora House wiosna 2025 1
<
Sephora House wiosna 2025 1Sephora House wiosna 2025 2Sephora House wiosna 2025 3Sephora House wiosna 2025 4Sephora House wiosna 2025 5Sephora House wiosna 2025 6Sephora House wiosna 2025 7Sephora House wiosna 2025 8Sephora House wiosna 2025 9Sephora House wiosna 2025 10Sephora House wiosna 2025 11Sephora House wiosna 2025 12Sephora House wiosna 2025 13Sephora House wiosna 2025 14Sephora House wiosna 2025 15Sephora House wiosna 2025 16Sephora House wiosna 2025 17Sephora House wiosna 2025 18Sephora House wiosna 2025 19Sephora House wiosna 2025 20Sephora House wiosna 2025 21Sephora House wiosna 2025 22Sephora House wiosna 2025 23Sephora House wiosna 2025 24Sephora House wiosna 2025 25Sephora House wiosna 2025 26Sephora House wiosna 2025 27Sephora House wiosna 2025 28Sephora House wiosna 2025 29Sephora House wiosna 2025 30Sephora House wiosna 2025 31Sephora House wiosna 2025 32Sephora House wiosna 2025 33Sephora House wiosna 2025 34Sephora House wiosna 2025 35Sephora House wiosna 2025 36Sephora House wiosna 2025 37
 
>
 
 

Zainspirowani różnorodnością i indywidualnością naszych Klientów, postanowiliśmy szeroko otworzyć drzwi naszego spotkania prasowego! Piękno ma wiele twarzy, a każda z nich jest warta odkrycia, dlatego w odrestaurowanym Domu Braci Jabłkowskich, który jest ikona piękna i historii, stworzyliśmy przestrzeń pełną pozytywnej energii oraz inspiracji, w której każdy mógł odkrywać i celebrować swoje unikalne piękno!


SEPHORA HOUSE to nie było tylko miejsce, to było unikalne doświadczenie. Chcieliśmy, aby każdy mógł poczuć się wyjątkowo, w otoczeniu najnowszych trendów, innowacji i najgorętszych nowości kosmetycznych oraz wspólnie z markami, w tym HOT! Markami dostępnymi wyłącznie w perfumeriach Sephora #onlyatsephora doświadczyć wielu odcieni piękna.

Każda strefa została zaprojektowana z myślą o odwiedzających, tak aby mogli swobodnie zgłębiać tajniki pielęgnacji, makijażu, zapachów czy stylizacji włosów, poznać ekspertów Sephora oraz marek współtworzących projekt, eksperymentować, bawić się i cieszyć każdą chwila spędzaną w SEPHORA HOUSE. Przez dwa dni eventu odwiedziło nas blisko dwa tysiące fanów piękna!
Miłośników makijażu przyciągała strefa MAKEUP LAB – w niej spotykali się z makijażystami, którzy odkrywali najgorętsze trendy nadchodzącego sezonu, zdradzali makeupowe ciekawostki i triki oraz w duchu trendów proponowali podkreślenie looku ekspresowym makijażem. Sezon SS’25 zdominowały: - pełna blasku cera ze srebrnym akcentem na oku SILVER GLOSSY - kontrasty miedzy matowym makijażem oczu a metalicznie błyszczącymi ustami METTALIC PASTELS - monochromatyczne otulenie twarzy brązem w szczególności usta i policzki BLONZING MOCHA.

Fani rutyn pielęgnacyjnych zatopili się w strefie SKINCARE LAB, w której korzystali z konsultacji z wykorzystaniem innowacyjnego urządzenia „DIGITAL SKIN & SHADE DIAGNOSIS” które pozwala pogłębić wiedze na temat indywidualnych potrzeb naszej skory i podpowiada, które produkty będą dla niej idealne. Trendy które były warte poznania to: - KISSABLE LIPS nowe formuły pielęgnacyjne z fokusem na usta - BOOSTING RESILLENCE wzmocnienie dla skory - KOREAN HYPE wielki powrót koreańskiej pielęgnacji z jej unikatowym podejściem do dbania o skore - SKIN TO MAKEUP makijaż dobry dla skory, połączenie zabiegów, formuł upiększających z pielęgnacyjnymi w produktach do makijażu.

Włosomaniacy nie pominęli strefy HAIRCARE LAB – w której najnowsze trendy stylizacyjne spotykały się z najnowszymi technologiami. Z pomocą digitalowego badania skory głowy mogli dowiedzieć się jak najlepiej pielęgnować włosy, a ich unikatowe piękno podkreślali styliści podczas ekspresowej stylizacji. Do wyboru odwiedzających strefę były stylizacje: - SLICED BACK, EASY

Ci, którzy uwielbiają otulać się zapachem skierowali swoje pierwsze kroki w kierunku przestrzeni FRAGRANCE LAB. Znaleźli w niej inspiracje i trendy ze świata zapachów, ciekawe nuty i nieoczekiwane kompozycje, a z pomocą spersonalizowanej konsultacji dobrali nowy zapach z bogatej oferty Sephora. Trendy warte zauważenia w tym sezonie to; - SMAKOWITE GOURMANDY - KWIATOWY RENESANS - HOŁD DLA NATURY

Strefy laboratoriów uzupełniły przestrzenie dedykowane spotkaniom z ekspertami, czy założycielami marek. W obszarach MASTERCLASS zdobywano wskazówki od najlepszych w branży beauty!
By móc upamiętnić pobyt na terenie SEPHORA HOUSE zaaranżowano również specjalne INSTASPOT PLACES miejsca w których z łatwością uwieczniano chwile spędzone na evencie.
Miłośnicy kina i beauty poświecili chwile na obejrzenie filmu zrealizowanego dla Sephora przez reżyserkę Anastasie Mikova „BEAUTY & BELONGING” to nie tylko film o pięknie, ale przede wszystkim o społeczności – o tym, jak wspólne wartości i różnorodność mogą inspirować oraz łączyć ludzi na całym świecie. Sephora po raz kolejny pokazała, że piękno to coś więcej niż wygląd – to akceptacja, otwartość i tworzenie przestrzeni, w której każdy czuje się dobrze.

Trzy poziomy SEPHORA HOUSE udostępnione uczestnikom eventu nie mogły pominąć strefy dedykowanej linii kosmetyków Sephora Collection. Naszej LOVE BRAND która wyznacza trendy łącząc świeży, kreatywny, pełen energii wizerunek z dostępną dla każdego, bogatą i różnorodną ofertą najwyższej jakości produktów.  Obok niej wykreowano EXCLU & SELECTIVE BRAND ZONE w której zgromadziliśmy strefy bestsellerowych marek selektywnych oraz najgorętszych marek dostępnych WYŁĄCZNIE W SEPHORA!

Event SEPHORA HOUSE dał możliwość spotkania się z ekspertami ponad 40 marek, odkrywaniu nowości i skorzystaniu z wyjątkowych atrakcji przygotowanych przez Sephora i jej partnerów!
Do zobaczenia przy następnej edycji!


Zdjęcia: serwis prasowy Sephora Polska

Materiał PR



Autor: Robert Krupiński
Data publikacji: 09-04-2025

KOMENTARZE

Nikt nie skomentował tej treści, bądź pierwszy.

DODAJ NOWY KOMENTARZ

Aby skomentowac treśc musisz byc zalogowany, zaloguj się lub załóż konto
 
 
Polityka prywatności
Uaktualniliśmy naszą politykę prywatności.
Twoja prywatność jest dla nas ważna, dlatego informujemy Cię o zmianach w naszej Polityce Prywatności. Aby informacje o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych były bardziej przejrzyste i czytelne, podzieliliśmy Politykę Prywatności na różne rozdziały. W każdym rozdziale szczegółowo opisujemy, które Twoje dane osobowe mamy i jak je przetwarzamy. Dodaliśmy też więcej informacji na temat Twoich praw – na przykład tego, jak uzyskać dostęp do swoich danych i jak powiadomić nas, abyśmy zaprzestali ich przetwarzania.

Naszą Politykę Prywatności możesz znaleźć na Glow.pl w dolnej zakładce "Polityka Prywatności". Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące Twoich danych osobowych lub chcesz się dowiedzieć, jak uzyskać dostęp do swoich danych osobowych lub je usunąć, napisz na adres e-mail: robert.krupinski@glow.pl

Zapoznaj się z Polityką Prywatności
BRAK ZGODY COOKIES