Trzy nagrody dla Rossmanna

<
Gallery image
>
Trzy nagrody dla Rossmanna 1
<
Trzy nagrody dla Rossmanna 1Trzy nagrody dla Rossmanna 2Trzy nagrody dla Rossmanna 3
 
>
 
 

W ostatnim czasie Rossmann otrzymał trzy prestiżowe nagrody. Firmie przyznano: wyróżnienie Superbrands, nagrodę w konkursie IAB MIXX Awards za Bieg Rossmann Run z aplikacją oraz nagrodę Effie za kampanię "Witaj w Rossmannie".


Rossmann z wyróżnieniem Superbrands

Kolejny rok z rzędu firma Rossmann została uhonorowana tytułem Superbrands. Oznacza to, że Rossmann jest jedną z najsilniejszych marek w Polsce. Wyróżnienia Superbrands przyznawane są już od 18 lat. Laureaci wyłaniani są w oparciu o badanie konsumenckie, w którym ponad 3 tysiące respondentów ocenia 3 tysiące marek pogrupowanych na 100 kategorii. Wyniki badania są konfrontowane z opinią Rady Marek, skupiającej ekspertów z dziedziny marketingu, brandingu i badań rynku.
Tegoroczna edycja odbyła się pod hasłem "We Are The Champions". Wyróżniono marki, które w obszarach swojej działalności nie mają sobie równych. Są liderami, stale powiększają przychody, poszerzają grono odbiorców i zasięgi kampanii. Przede wszystkim jednak są przyjazne światu i ludziom: dbają o środowisko oraz inwestują w pozytywne relacje.

Rada Marek przyznała także Nagrodę Honorową Superbrands. Za szczególne zasługi dla promowanie marki „Polska” w świecie wyróżnienie otrzymała Iga Świątek.
Rossmann Run nagrodzony srebrem w konkursie IAB MIXX Awards

IAB MIXX Awards to konkurs nagradzający inspirujące i skuteczne przedsięwzięcia, wykorzystujące kanały i narzędzia cyfrowe. Bieg Rossmann Run z aplikacją został nagrodzony w kategorii Offline Digitazing. W tej kategorii nominowane były innowacyjne kampanie łączące w sposób skuteczny i angażujący świat offline i online. Rezultatem kampanii było 300 000 zapisanych osób, co stanowiło rekord na skalę kraju. Nasza inicjatywa otrzymała najwyższą przyznaną nagrodę w tej kategorii.
Bieg Rossmann Run z aplikacją to wydarzenie sportowe, które miało miejsce w maju 2024 roku w całej Polsce. Uczestnicy biegu otrzymywali 5% rabatu na zakupy w drogeriach Rossmann, za każdy pełny przebiegnięty kilometr, a jeśli pokonali dystans 10km, mogli liczyć na maksymalny 50% rabat. Czas i dystans mierzone były za pomocą aplikacji mobilnej. Wpisowe  w wysokości 5 zł w całości przekazywane zostało na cele charytatywne.

"Witaj w Rossmannie" nagrodzone

Nasza kampania "Witaj w Rossmannie!" zdobyła brązową nagrodę Effie w kategorii Retail & Marketplaces! To ogromne wyróżnienie, zwłaszcza w tak silnie obsadzonej kategorii, gdzie rywalizowaliśmy z takimi firmami jak Allegro i Ikea.

Effie Awards to największy konkurs marketingowy na świecie, który nagradza najskuteczniejsze działania, kampanie i rozwiązania marketingowe. Już sama nominacja była dla Rossmanna wielkim zaszczytem!

W przygotowaniu kampanii wspierało nas GPD Agency, a w zakupie mediów agencja Zenith.


Zdjęcia: serwis prasowy Rossmann


Materiał PR



Autor: Robert Krupiński
Data publikacji: 10-12-2024

KOMENTARZE

Nikt nie skomentował tej treści, bądź pierwszy.

DODAJ NOWY KOMENTARZ

Aby skomentowac treśc musisz byc zalogowany, zaloguj się lub załóż konto
 
 
Polityka prywatności
Uaktualniliśmy naszą politykę prywatności.
Twoja prywatność jest dla nas ważna, dlatego informujemy Cię o zmianach w naszej Polityce Prywatności. Aby informacje o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych były bardziej przejrzyste i czytelne, podzieliliśmy Politykę Prywatności na różne rozdziały. W każdym rozdziale szczegółowo opisujemy, które Twoje dane osobowe mamy i jak je przetwarzamy. Dodaliśmy też więcej informacji na temat Twoich praw – na przykład tego, jak uzyskać dostęp do swoich danych i jak powiadomić nas, abyśmy zaprzestali ich przetwarzania.

Naszą Politykę Prywatności możesz znaleźć na Glow.pl w dolnej zakładce "Polityka Prywatności". Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące Twoich danych osobowych lub chcesz się dowiedzieć, jak uzyskać dostęp do swoich danych osobowych lub je usunąć, napisz na adres e-mail: robert.krupinski@glow.pl

Zapoznaj się z Polityką Prywatności
BRAK ZGODY COOKIES